آخرین شرایط انتخاب سرمربی استقلال، پاشازاده از بقیه سبقت گرفت!

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، استقلال تنها تیم در لیگ برتر است که هنوز سرمربی اش را نشناخته و مدیران این باشگاه با تلاشی شبانه روزی در حال انتخاب بهترین گزینه از بین گزینه های موجود هستند. در آخرین اخبار از الکساندر نوری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی پاشازاده و محمود فکری به عنوان گزینه های هدایت این تیم در فصل بعد یاد شده است.

آخرین شرایط انتخاب سرمربی استقلال، پاشازاده از بقیه سبقت گرفت!

الکساندر نوری

از این مربی دو رگه به عنوان اولین و اصلی ترین گزینه برای هدایت آبی ها در فصل آینده یاد می شود و حتی مدیران استقلال پیشنهاد خود را به صورت رسمی به وی ارائه داده اند. آخرین خبر از نوری این است که وی هنوز پاسخ پیشنهاد رسمی باشگاه را نداده و به دلیل تنگ بودن وقت و محدودیت زمانی، استقلالی ها نمی توانند بیشتر از چند ساعت دیگر برای او صبر نمایند. شواهد نشان می دهد شانس نوری برای نشستن روی نیمکت داغ آبیها لحظه به لحظه کمرنگ تر می شود.

جواد نکونام و محمود فکری

شرایط این دو مربی مثل هم است. شاید اگر هر کدام از آنها تحت قرارداد باشگاه های فولاد و نساجی نبودند، باشگاه استقلال تا همین امروز هم صبر نکرده بود و خیلی وقت پیش با یکی از آنها توافق کرده بود.

نکونام و فکری کاپیتان های سابق استقلال هستند که هر کدام شان در مقاطعی مختلف پیراهن شماره 6 این تیم را بر تن کرده و از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به حساب می آیند.

نکونام رکورددار تعداد بازی های ملی در ایران و فکری رکورددار تعداد بازی در استقلال است. هر دوی آنها سالهاست به کسوت مربیگری در آمده و در همه سال های گذشته کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته اند.

استقلالی ها با هر کدام از این دو مربی قصد همکاری داشته باشند، به جز توافق با آنها ناچارند با باشگاه های تحت قراردادشان هم توافق کرده و آنها را راضی نمایند.

فرهاد مجیدی

کاپیتان پیشین آبی پوشان که فصل گذشته هم جانشین استراماچونی شد یکی از گزینه های جدی هدایت این تیم در فصل پیش رو می باشد. مجیدی از حامیان خاصی در بدنه مدیریت استقلال برخوردار است اما انتخاب او به عنوان سرمربی بدون تاوان نخواهد بود.

مجیدی نیز با هیچ تیمی تحت قرارداد نیست و در صورت انتخاب به راحتی با آبی ها قرارداد منعقد می کند. مسئله ای که ممکن است کار را برای توافق نهایی با او سخت کند، عدم اقبال هواداران استقلال به وی است.

فصل گذشته اتفاقاتی در حاشیه استقلال رخ داد که تا حدودی روی محبوبیت مجیدی تاثیر گذاشت. استعفای وی در آستانه فینال جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی این جام باعث شد تا بسیاری از عاشقان دیروز او، امروز در مقابل نشستن او روی نیمکت مخالفت و مقاومت نمایند. اما مجیدی هم از شانس خوبی برای هدایت استقلال برخوردار است.

مهدی پاشازاده

در بین گزینه های ایرانی استقلال دارای بیشترین سابقه مربیگری است. اما سابقه کار او در لیگ برتر کمتر از دیگران است. پاشازاده نیز سال ها با پیراهن های شماره 4 و 10 برای استقلال بازی کرده و از اولین نسل لژیونرهای استقلال در دهه هفتاد است.

پاشازاده شاید در لیگ برتر کمتر از سایر گزینه های ایرانی سابقه داشته باشد، اما وی تنها مربی لژیونر استقلال است که به جز ایران، در اروپا نیز سابقه سرمربیگری داشته است. پاشازاده تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیست و عقد قرارداد با وی کمترین خسارت را برای باشگاه دارد. هواداران استقلال نسبت به وی اقبال داشته و در مقابل انتخاب او مقاومت نمی نمایند. به این دلایل می توان شانس او را از دیگران قدری بیشتر دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 243

به "آخرین شرایط انتخاب سرمربی استقلال، پاشازاده از بقیه سبقت گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط انتخاب سرمربی استقلال، پاشازاده از بقیه سبقت گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید