آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 10 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله گیلاسفا، ستاد عملیاتی دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا طی گزارشی گفت؛ در مجموع 10 هزار و 342 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند.

آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 10 هزار نفر گذشت

بنا بر این گزارش ، 5 هزار و 739 نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا درمان و از بیمارستان ترخیص شده ، 122 نفر جان باخته و چهار هزار و 463 نفر نیز در بیمارستان های تخصصی درمان می شوند .

این در حالی است که مسوولان بهداشتی جمهوری آذربایجان افزایش موارد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در چند هفته اخیر در این کشور را نگران کننده خوانده و از مردم خواستند رژیم قرنطینه ویژه را رعایت کنند.

در پی بروز موارد ابتلا به کرونا هیات دولت جمهوری آذربایجان از 3 مارس (13 اسفند 98) رژیم قرنطینه ویژه در سراسر این کشور به کار گرفته و این رژیم در چند مرحله تا اول جولای (11 تیر ماه) تمدید شده است .

در دو هفته اخیر در رابطه با افزایش روزانه موارد ابتلا به ویروس کرونا ، خروج از منزل در روزهای انتها هفته در چند شهر از جمله باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و نیز گنجه ، لنکران ، سومقایت ، آبشرون ، یولاخ ، اسماعیلی ، کوردمیر و سلیان بطور کامل ممنوع شده است .

برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا ، ارتباط هوایی ، زمینی و دریایی جمهوری آذربایجان با دیگر کشورها متوقف شده است ولی این محدودیت ها شامل حرکت کامیونهای باری و ترانزیتی نمی شود .،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

کپی

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 70

به "آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 10 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 10 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید