اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از یک فروردین1400

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران : نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت وگوی زنده در اینستاگرام بیان کرد: همه تلاشمان را برای اصلاح نظام پرداختی بازنشستگان به کار گرفتیم؛ هم کاستی های سال 1399 را برطرف کردیم و هم برای سال 1400 مسئله ای برای همسان سازی نداریم.

اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از یک فروردین1400

به گزارش به نقل از برنا، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت وگوی زنده در اینستاگرام خاطرنشان کرد: محاسبه رتبه بندی فرهنگیان طبق قانون انجام می گردد.ممکن است این کار یکی دو ماه طول بکشد، اما فرهنگیان مطمئن باشند که اجرای آن هر زمانی صورت بگیرد محاسبات از یک فروردین 1400 خواهد بود.همسان سازی حقوق هیأت های علمی نیز بدون شک انجام خواهد شد اما برای رسیدن به فرمولی عادلانه باید انجام کار حساب شده و به دور از شتابزدگی باشد.اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی نیز از 1 فروردین 1400 خواهد بود. به کارکنان سازمان زندان ها اطمینان می دهم که اجرای قانون به طور کامل انجام خواهد شد و این کار به صورت ناقص نخواهد بود.

او اضافه نمود: سال جاری منابع اختصاص یافته به قانون حمایت از معلولان بیشتر از منابع سال 1399 خواهد بود.در شرایط سخت مالی کشور باید هر آنچه در توان داریم برای بهبود وضع مالی اقشار مختلف مردم به کار گیریم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 766

به "اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از یک فروردین1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از یک فروردین1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید