احتمال عرضه نشدن نسخه جدید God of War در سال 2021 به دلیل تاثیرات ویروس کرونا

به گزارش مجله گیلاسفا، بر اساس شایعات جدید احتمال عرضه نشدن نسخه جدید God of War در سال 2021 به دلیل تاثیرات ویروس کرونا وجود دارد.

احتمال عرضه نشدن نسخه جدید God of War در سال 2021 به دلیل تاثیرات ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،استودیوی سانتا مونیکا سونی در سال 2018 توانست با عرضه نسخه جدید God Of War توجه بسیار از کاربران را به خود جلب کند و موفقیت بزرگی را به این عنوان شگفت انگیز اختصاص دهد. مدتی پیش این استودیو به طرفداران خود اطلاع داد که قسمت بعدی بازی God of War را برای کنسول های نسل بعد عرضه خواهد کرد و آن را در سال 2021 به دست کاربران خواهد رساند.

این عنوان جدید قرار است بازگشت کریتوس و آترئوس را نمایش دهد که به دنیای شمالی بازمی گردند. داستان بازی روایت گر مبارزه این پدر و پسر با دشمنان جدید و قوی تر خود خواهد بود و بازیکنان باید رویداد های جنگی مختلف را تا فرا رسیدن قیامت دنیای شمالی پشت سر بگذارند. این بازی God of War: Ragnarok نام گذاری شده و همان طور که مطرح شد در رابطه با رسیدن به قیامت دنیای شمالی ها است. راگناروک بخشی از عقیده دنیای نورس است که سرانجام زندگی در آن منطقه را روایت می کند.

زمان عرضه بازی God of War: Ragnarok

همان طور که در تریلر منتشر شده معین است، این عنوان قرار شده تا در سال 2021 به بازار جهانی راه پیدا کند. طبق اطلاعات مطرح شده God of War جدید از عناوین اولیه پلی اسیتش 5 خواهد بود تا کاربران بیشتری را به خرید این کنسول قدرتمند تشویق کند. با این وجود شایعاتی وجود دارد که از احتمال به تعویق افتادن بازی خبر می دهند.

بر اساس شایعات منتشر شده، به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم کنترل این بیماری احتمال عرضه نشدن God Of War: Ragnarok در سال 2021 وجود دارد. گفتنی است؛ با توجه به آن که شرکت سونی بازی Horizon Forbidden West را برای کنسول های نسل قبل نیز منتشر کرد احتمال می رود God of Ragnarok نیز بر روی دو کنسول PS4 و PS5 عرضه کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 554

به "احتمال عرضه نشدن نسخه جدید God of War در سال 2021 به دلیل تاثیرات ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه نشدن نسخه جدید God of War در سال 2021 به دلیل تاثیرات ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید