اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد خبرنگاران

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرعامل شرکت عمران پردیس اساسنامه واحد های مسکن مهر این شهر در فازهای 3، 5، 8، 9 قدیم و جدید و 11 (کوزو) را ابلاغ کرد.

اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو نشست و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان تهران دادستان شهرستان پردیس 6 اسفندماه 99، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به مدیران بلوک های فاز های 11، 9 قدیم، 5 و 9 جدید، 8، 5 و 3 ابلاغ شد.

این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیئت مدیره به وسیله داوری تصمیم گیری و مشخص تکلیف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و قطعا شاهد کم شدن تشکیل پرونده های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

مهدی راهنمایی تاکید نمود: این اتفاق برای اولین بار در شهر های جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساکنان بتوانند در فضایی قانونمند، زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

به نقل از تسنیم ابلاغیه مدیرعامل شرکت عمران به مدیران بلوک های مساکن مهر به توضیح زیر است:

احتراما، در راستای نامه شماره 6214/1018/9001 مورخ 04/11/99 دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در مورد تدوین اساسنامه مساکن مهر، به پیوست تصویر اساسنامه ساختمان بلوک هایی مساکن مهر فازهای 11، 9 قدیم، 5 و 9 جدید، 8، 5 و 3 در 78 ماده وفق قانون تملک آپارتمان ها مصوب 16/12/1343 و آیین نامه اجرایی آن مصوب 8/2/1347 تدوین و تایید شده از سوی معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادستان محترم شهرستان عمومی و انقلاب و ریاست محترم دادگستری شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس جهت اطلاع و اقدام وفق مواد اساسنامه تدوینی ارسال می شود.

مقتضی است من بعد اداره ساختمان و مرجع حل و فصل کلیه اختلافات فی مابین مالکین، ساکنین و اعضای هیئت مدیره در مورد امورات مربوط به ساختمان طبق اساسنامه ارسالی رسیدگی شود. لیکن در صورت عدم اقدام وفق اساسنامه تدوین شده، مسئولیت های جزایی و مدنی ساختمان به عهده مدیر بلوک و اعضای هیئت مدیره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 697

به "اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید