استفاده از دستبند هوشمند برای نظارت بر دمای بدن دانش آموزان

به گزارش مجله گیلاسفا، دولت چین در ادامه اقدامات مبارزه با کرونا، برای نظارت بر دمای بدن دانش آموزان، از دستبندهای هوشمند استفاده می نماید.

استفاده از دستبند هوشمند برای نظارت بر دمای بدن دانش آموزان

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از سی ان ان، بر اساس گزارش رسانه های دولتی چین، پِکن دستبندهای هوشمندی را برای اندازه گیری دمای بدن دانش آموزانی که با بازگشایی مدارس به کلاس های درس برگشته اند، رونمایی کرد.

این دستبندها به یک سنسور مجهز شده اند که می تواند دمای بدن دانش آموزان را به طور آنی تحت نظر داشته باشد و در صورت تشخیص دمای غیرطبیعی، هشدار را ارسال کند.

در این گزارش آمده است که معلمان می توانند اطلاعات این دستبندها پس از اتصال به وسیله بلوتوث روی یک نرم افزار، در تلفن های هوشمند خود مشاهده نمایند. این داده ها همچنین می توانند برای والدین و مقامات شهری و منطقه ای به اشتراک گذاشته شوند.

این دستگاه ها مقامات را قادر می سازد که درجه حرارت بدن دانش آموزان را بدون وقفه و مختل کردن درسشان داشته باشند و همچنین به دانش آموزان یاری می نماید تا توجه خود را به مطالعه و آمادگی برای امتحانات معطوف نمایند.

این طرح تا به امروز برای دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه اول و دوم، در پنج ناحیه پکن اجرا شده است.

دولت چین ضمن بازگشایی مدارس، اقدامات پیشگیرانه بسیاری را برای کنترل سلامت دانش آموزان، به ویژه در مقطع ابتدایی اتخاذ نموده است.

4112/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 8

به "استفاده از دستبند هوشمند برای نظارت بر دمای بدن دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از دستبند هوشمند برای نظارت بر دمای بدن دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید