رفع شدن یکی از موانع اصلی فراوری مسکن در سال 1400

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران - معاون وزیر راه گفت: کمبود منابع اقتصادی ساخت مسکن در قالب تسهیلات بانکی یکی از اساسی ترین موانع فراوری واحدهای مسکونی بود که خوش بختانه با راهنمایی 360 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانکی در قالب بودجه 1400، زمینه ساخت 1.2 میلیون مسکن فراهم می گردد.

رفع شدن یکی از موانع اصلی فراوری مسکن در سال 1400

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمود محمودزاده با اشاره به شعار سال با عنوان فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه های فعالیت به ویژه حوزه مسکن در جهت شعار سال 1400 حرکت نموده و انشاالله با توجه به سیاست گذاری سال نو کوشش می کنیم، بحث فراوری مسکن را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات این وزارت خانه به منظور پیگیری مسأله فراوری مسکن گفت: در کوشش هستیم با تفویض یک سری از اختیارات به استان ها بر اساس شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن، جهت فعالیت بخش های مختلف نظیر تعاونی ها، بخش خصوصی، سازندگان حرفه ای و سایر فعالین ساخت و ساز را در حوزه فراوری مسکن فراهم کنیم.

* یکی از موانع اصلی فراوری مسکن در سال 1400 رفع شد

محمودزاده، با اشاره به برداشته شدن یکی از مهمترین موانع فراوری مسکن در سال 1400 گفت: کمبود منابع اقتصادی ساخت مسکن در قالب تسهیلات بانکی یکی از اساسی ترین موانع فراوری واحدهای مسکونی بود که خوش بختانه این مسئله با راهنمایی 360 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانکی در قالب بودجه 1400، زمینه ساخت 1.2 میلیون مسکن را فراهم می نماید.

وی در بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 1.4 میلیون واحد مسکونی برنامه مدون ایجاد نموده است، اضافه نمود: تامین زمین و مهیا کردن زیرساخت ها به منظور جهش فراوری مسکن در سال 1400 از سوی وزارت راه و شهرسازی مهیا است و امیدواریم در سال جدید، با این اقدامات زمینه ساماندهی هرچه بهر بازار مسکن مهیا گردد.

*آمادگی تامین زمین برای ساخت 5 میلیون مسکن وجود دارد

فارس نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی، در بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تا کنون کلنگ احداث بیش از 500 هزار واحد مسکونی را به زمین زده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی به عنوانی دستگاه اجرایی آمادگی کامل دارد تا برنامه خود در حوزه ساخت مسکن را با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط گسترش دهد.

محمودزاده، با اشاره به اینکه برنامه تامین زمین براس ساخت 5 میلیون مسکن انجام شده است، گفت: در جهت تحقق شعار سال حرکت می کنیم و کاملا آمادگی لازم را داریم تا زمینه جهش فراوری مسکن را فراهم کنیم.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 716

به "رفع شدن یکی از موانع اصلی فراوری مسکن در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع شدن یکی از موانع اصلی فراوری مسکن در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید