برگزاری هفتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله گیلاسفا، هفتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شماره یک کمیته برگزار گردید.

برگزاری هفتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای نشست موضوع تدوین بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک و شیوه نامه توزیع اعتبارات سال آینده، بحث و گفتگو شده و مقرر گشت در نشست آینده ضمن بررسی شاخص های توزیع بودجه فدراسیون ها توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، سایر شاخص های توزیع اعتبار فعالیت های پشتیبانی، اجرایی، آموزشی، فرهنگی و امور مرتبط با بازی ها به همراه بررسی مربوطه توسط دبیر کل و خزانه دار ارائه و به آن پرداخته گردد.

همچنین آقای فروتن رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک نیز گزارش مبسوطی در ارتباط با تشکیل کمیسیون اخلاق ورزش ارائه کرد که این کمیسیون در ارتباط با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک و مقرارت داخلی و با توجه به ساز و کارهای مشخص شده طی روزهای آینده آغاز بکار نماید.

این کمیسیون تا به امروز 50 جلسه برگزار نموده و آیین نامه های مختلف اجرایی، انضباطی و اخلاقی را تدوین نموده است.

در ادامه نشست امروز عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو گزارشی از فرایند طراحی و انتخاب طرحهای پیشنهادی لباس رسمی کاروان توضیحاتی ارائه و ابراز داشت هداف از تشکیل ستاد فرهنگی بازی ها، استفاده از کلیه ظرفیت های ملی کشور در حوزه هنری، فرهنگی و ورزشی می باشد و برنامه و فعالیت های فرهنگی پیش بینی شده به وسیله مشارکت کلیه دستگاه های مرتبط با این موضوع صورت خواهد پذیرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

عارف نیا در مورد سمفونی ملی المپیک یادواره دنیا پهلوان تختی و نماد کاروان ورزشی اعزامی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد که در این ارتباط صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت: برنامه های فرهنگی مناسب و در خور شانی برای بازی های المپیک توکیو تنظیم شده است که بر اساس جهت گیری درست و فرایندهای علمی و فرهنگی می باشد.

در محور سوم نشست امروز نیز آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون پرداخت که هیئت اجرایی ضمن قدردانی از کوشش های مجموعه فدراسیون اسکیت و رئیس آن، بر حمایت بیشتر از این فدراسیون و رشته های تحت پوشش آن تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 374

به "برگزاری هفتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هفتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید