ترامپ: از شر اوباماکِر خلاص شدیم

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس جمهور آمریکا طرح بهداشت و درمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ: از شر اوباماکِر خلاص شدیم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دو پیغام توئیتری بار دیگر به طرح بهداشت و درمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین حمله کرد و به تعریف و تمجدید از اقدامات خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا درپیغامی در صفحه توئیتر خود نوشت: من برای یادآوری اهداف تاریخی توانستم از شر صلاحیت انفرادی - منفورترین و گرانترین بخش اوباماکِر خلاص شوم. شما دیگر مجبور نیستید پول کلانی را بابت این امتیاز بدهید. اوباماکر آنطور که می شناختیم خاتمه یافت. سپاسگزارم.

او سپس در پیغام دیگری به شفاف سازی هزینه های درمان در دولت خود پرداخت و نوشت: شفافیت در قیمت درمان یکی از بزرگترین و مهمترین کار هایی است که برای شهروندان آمریکایی انجام می گردد. برخلاف مخالفت های شدید و عجیب و غریب متمادی، این اقدام از اول ژانویه اعمال شد. کیفرخواست نهایی هفته گذشته مورد قبول نهاده شد. همگی از پول بیشتری که خواهید داشت، لذت ببرید.

لایحه مراقبت مقرون به صرفه یا اوباماکِر از قوانین فدرال آمریکاست که از مهمترین مقررات پیاده شده در مورد نظام بهداشتی این کشور به شمار می رود.

طرح بیمه درمانی اوباماکر را که در سال 2010 تصویب شد، آنالیز می نماید؛ قانونی که جمهوریخواهان هرگز از انتقاد از آن در صحنه سیاسی و دستگاه قضایی دست برنداشتند و آن را به چالش کشیدند. تصمیم گیری درباره این طرح که قرار است در سال 2021 انجام گردد، به احتمال زیاد بیش از 20 میلیون آمریکایی را از پوشش بیمه درمانی محروم می نماید؛ آن هم زمانی که شیوع ویروس همه گیر کووید-19 در این کشور بیداد می نماید. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 520

به "ترامپ: از شر اوباماکِر خلاص شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: از شر اوباماکِر خلاص شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید