ترامپ بمباران شد، عکس

به گزارش مجله گیلاسفا، ایسنا نوشت: یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که ترامپ با پیشنهاد چاپ کتاب و ساخت برنامه تلویزیونی بمباران شده است.

ترامپ بمباران شد، عکس

دونالد ترامپ به عنوان یک طرح ب در صورتی که در نزاع حقوقی مربوط به انتخابات آمریکا شکست بخورد با انبوهی از پیشنهادهای مربوط به چاپ کتاب و یا حضور در تلویزیون که ارزششان به 100 میلیون دلار می رسد روبرو شده است.

به گزارش دیلی میل، یک منبع به پایگاه پیج سیکس گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با پیشنهادهای پرسود مربوط به چاپ کتاب و یا حضور در تلوزیون برای پرداختن به ماجراهای زمان حضورش در کاخ سفید از جمله از جانب شبکه های تلویزیونی راست افراطی بمباران شده است.

این منبع نزدیک به رئیس جمهور آمریکا شرح داد: معامله های مربوط به چاپ کتاب و برنامه های تلویزیونی یک طرح ب در صورتی که او در نزاع انتخاباتی پیروز نشود هستند.

ترامپ در سوابقش انتشار حدود 19 کتاب را درباره موضوعات مختلف اعم از توصیه های تجاری تا توصیه برای بازی گلف دارد.

جدیدترین کتاب ترامپ به نام آمریکای فلج سال 2015 توسط انتشارات سایمون اند شوستر یعنی یک سال قبل از آنکه او در انتخابات 2016 پیروز شود منتشر شد. در سال 2018 او در توئیتر از خودش به خاطر آنچه که نوشتن تعداد زیادی کتاب پرفروش خواند تعریف کرد.

معمولا ساکنان سابق کاخ سفید معامله های بزرگی در حوزه کتاب با هدف شرح وقایع رخ داده در پشت صحنه به هنگام حضورشان در کرسی دولت انجام داده اند و باراک اوباما، رئیس جمهور سابق و میشل اوباما همسرش بر اساس شایعات در سال 2017 بر سر چاپ کتاب معامله ای به ارزش 65 میلیون دلار با انتشارات کراون داشته اند و جدیدترین کتاب اوباما به نام یک سرزمین موعود قرار است چند روز دیگر به بازار عرضه شود.

هر چند که هیچ ناشری هنوز مذاکره اش با دونالد ترامپ برای انتشار کتاب خاطراتش از زمان خدمتش در دولت را تایید نکرده منبع مذکور انتشارات سایمون اند شوستر را یک ناشر احتمالی از بابت سابقه همکاری اش با ترامپ در گذشته و شراکت شخصی این رئیس جمهور آمریکا با آن مطرح نمود.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 310

به "ترامپ بمباران شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بمباران شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید