خبرنگاران ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس

به گزارش مجله گیلاسفا، تهران- خبرنگاران- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس است.

خبرنگاران ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، احمد امیرآبادی فراهانی در قرائت دستور جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نمایندگان است.

وی اضافه کرد: بررسی گزارش صنایع و معادن در خصوص طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک مصوب1355 و اصلاحات بعدی آن هم جزو برنامه های اعلامی امروز مجلس است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت های خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده های دامی هم در دستور کار نمایندگان واقع شده است.

نمایندگان امروز همچنین سه نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تأمین مالی تروریسم و همچنین نمایندگان ناظر در شورای معادن استان ها را انتخاب خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 389

به "خبرنگاران ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید