خبرنگاران ارتباط تلفن همراه در 9 روستای محروم الیگودرز برقرار شد

به گزارش مجله گیلاسفا، خرم آباد - خبرنگاران - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سایت مخابراتی گلی چاس زز و ماهرو این شهرستان راه اندازی شد و 9 روستای محروم این منطقه تحت پوشش آنتن دهی مطلوب تلفن همراه قرار گرفتند.

خبرنگاران ارتباط تلفن همراه در 9 روستای محروم الیگودرز برقرار شد

محمد خدابخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: با پیگیری های اجرا شده به منظور توسعه و بهره مندی مناطق محروم این شهرستان از خدمات تلفن همراه، پس از نصب و راه اندازی این سایت، روستاهای گلی چاس علیا و سفلی، ورگ، زیبا، بنگ، آبگرمک، آذروند، دشت خانی و شاهرود تحت پوشش آنتن دهی تلفن همراه قرار گرفتند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با پایش مستمر شرایط ارتباطی شهرستان، مناطق فاقد پوشش تلفن همراه شناسایی شده اند و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، به زودی شرایط بهره مندی این روستاها از این امکان فراهم می شود.

همزمان با ایام الله دهه فجر 66 پروژه و طرح مخابراتی با اعتباری بیش از 840 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان لرستان به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی 18 سایت جدید تلفن همراه و ارتقای 48 سایت همراه اول به فناوری نسل سوم وچهارم هستند.

بیش از یک میلیون و 410 هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد و 67 هزار پورت پرسرعت (ADSL) نیز دایر شده، 93 درصد روستاها و حدود 99 درصد جاده های اصلی لرستان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 652

به "خبرنگاران ارتباط تلفن همراه در 9 روستای محروم الیگودرز برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتباط تلفن همراه در 9 روستای محروم الیگودرز برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید