خبرنگاران سیل به 420 کیلومتر راه روستایی جیرفت خسارت زد

به گزارش مجله گیلاسفا، جیرفت - خبرنگاران - رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از خسارت سیل به 420 کیلومتر از راه های روستایی مناطق کوهستانی شهرستان جیرفت خبر داد.

خبرنگاران سیل به 420 کیلومتر راه روستایی جیرفت خسارت زد

مجتبی رئیسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به خاکی بودن راستاهای کوهستانی در بسیاری از مناطق، بارش شدید باران موجب ریزش هایی در بستر راه شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر 2 دستگاه بولدوزر برای بازگشایی راه های خسارت دیده به منطقه اعزام شده است، اضافه نمود: کار بازگشایی بیش از چهار کیلومتر از راه های خسارت دیده توسط دستگاه های راهداری و با همت راهداران اداره ماشین آلات این اداره کل اجرا شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، ادامه فرایند ناپایداری ها و بارش باران را در چند روز آینده در این مناطق داریم که تخریب مجدد راستاهای بازگشایی شده دور از انتظار نیست.

وی از حضور کامل دستگاه های راهداری تا بازگشایی کامل راه ها و رفع نقاط خسارت دیده در منطقه بهرآسمان خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت های این اداره کل برای ایجاد تردد ایمن مردم در راه های روستایی این منطقه استفاده خواهیم کرد.

رئیسی بیشترین خسارت را با 120 کیلومتر مربوط به منطقه دسترسی به دولت آباد بهرآسمان و اسفندقه بیان نمود.

وی شرح داد: این سیلاب به حوزه راه های دهستان گِوِر به میزان 210 کیلومتر خسارت وارد کرد که عمدتا آب بردگی بستر و حاشیه راه ها و ریزش در مناطق کوهستانی است.

روز گذشته ذبیح الله نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت در حین بازدید از دهستان دولت آباد بحراسمان در سیلاب گرفتار شدند و بیش از 12 کیلومتر راستا کوهستانی را پیاده طی کردند. این اتفاق باعث شد فرماندار جیرفت شب را در منطقه بماند و پیگیر بازگشایی راه های روستایی منطقه شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 175

به "خبرنگاران سیل به 420 کیلومتر راه روستایی جیرفت خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیل به 420 کیلومتر راه روستایی جیرفت خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید