خبرنگاران واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده اهواز - اندیمشک

به گزارش مجله گیلاسفا، اهواز - خبرنگاران - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه تانکر حامل 30 هزار لیتر بنزین شامگاه یکشنبه در جاده اهواز به سمت اندیمشک واژگون شد.

خبرنگاران واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده اهواز - اندیمشک

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری یکشنبه شب در مورد این حادثه واژگونی گفت: این حادثه در ساعت 20:03 دقیقه رخ داد .تانکر مذکور از ماهشهر بارگیر شده بود که در جهت اهواز-اندیمشک واژگون شد.

وی اضافه نمود: آتش نشانان بلافاصله با دریافت خبر حادثه، از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند و پس از مدت زمان 16 دقیقه با یک گروه کامل منطقه را تحت کنترل گرفتند.

قنبری گفت: بر اثر این حادثه نشتی ضعیف بنزین از ناحیه دریچه و سوپاپ رخ داد که آتش نشانان به حالت آماده باش برای مقابله با خطر احتمالی حضور دارند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: هم اکنون آتش نشانان کار ایمنی و مقابله با خطر احتمالی را انجام دادند و منتظر حضور عوامل ایمنی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تخلیه سوخت تانکر با استفاده از پمپ های مخصوص ضد جرقه هستند.

وی اضافه نمود: این حادثه تا کنون تلفات جانی به همراه نداشته است.

در حال حاضر 14 ایستگاه آتش نشانی در اهواز فعال است که با توجه به جمعیت اهواز تعداد ایستگاه های آتش نشانی باید 22 پایگاه باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 119

به "خبرنگاران واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده اهواز - اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده اهواز - اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید