دستگیری معاون والی داعش در عراق و دو عامل کشتار اسپایکر

به گزارش مجله گیلاسفا، فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری گروهی از عناصر تروریستی داعش از جمله معاون والی عراق و دو نفر از عاملان کشتار اسپایکر اطلاع داد.

دستگیری معاون والی داعش در عراق و دو عامل کشتار اسپایکر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی رسول سخنگوی دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم دو نفر از عناصر تروریستی که در جنایت اسپایکر دست داشتند، در استان صلاح الدین (شمال عراق) بازداشت کردند.

یحیی رسول اضافه نمود: نیروهای دستگاه ضد تروریسم عراق همچنین با انجام عملیاتی منحصر به فرد در استان الانبار (غرب عراق)، یکی از سرکردگان خطرناک داعش که سمت معاون والی عراق را در تشکیلات این گروه تروریستی بر عهده داشت، بازداشت کردند.

سخنگوی دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه گفت که نیروهای ضد تروریسم سه نفر از عناصر تروریستی داعش را در شهرستان فلوجه دستگیر کردند.

در یازدهم و دوازدهم ژوئن 2014 میلادی (21 و 22 خرداد 92) هنگامی که تروریست های داعشی بر مناطق وسیعی از شمال و مرکز عراق از جمله پایگاه اسپایکر در نزدیکی تکریت در استان صلاح الدین مسلط شدند، دست به کشتار گسترده ای زدند و 1700 نظامی عراقی را در پایگاه اسپایکر به قتل رساندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 361

به "دستگیری معاون والی داعش در عراق و دو عامل کشتار اسپایکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری معاون والی داعش در عراق و دو عامل کشتار اسپایکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید