ده ها هزار سرباز روسیه هنوز در مجاورت مرزهای اوکراین مستقر هستند!

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو در تبادل نظر با خبرنگاران حین حرکت به سمت محل برگزاری نشست وزیران دفاع اتحادیه اروپا در بروکسل در راستای سیاست روسیه هراسی این سازمان اظهار داشت: ده ها هزار نفر از سربازان روسیه هنوز در مجاورت مرزهای اوکراین مستقر هستند.

ده ها هزار سرباز روسیه هنوز در مجاورت مرزهای اوکراین مستقر هستند!

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این باره گفت: کاهش اندکی در تعداد این سربازان اجرا شده است؛ اما ده ها هزار نفر از آنها هنوز در آنجا مستقر هستند. می بینیم که روسیه تعداد زیادی تسلیحات و تجهیزات نظامی را نیز در آنجا نگه داشته است.

ینس استولتنبرگ در ادامه ادعا کرد: روسیه در دریای سیاه بعضی محدودیت ها را اعمال می نماید و مانع عبور از تنگه کرچ به دریای آزوف می گردد. ناتو به این دلیل باید محتاطانه عمل کند و تحولات را از نزدیک دنبال کند.

این در حالیست که اتحادیه اروپا و متحدین غربی این اتحادیه در سال های اخیر و به بهانه های مختلف کوشش کردند تا بر روابط با مسکو تأثیر گذاشته و بر این کشور فشار آوردند.

مسکو پیشتر تصریح نموده بود که استقرار نظامیان این کشور در مرز با اوکراین تهدید نظامی به شمار نمی آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 805

به "ده ها هزار سرباز روسیه هنوز در مجاورت مرزهای اوکراین مستقر هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ها هزار سرباز روسیه هنوز در مجاورت مرزهای اوکراین مستقر هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید