راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

به گزارش مجله گیلاسفا، تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر با حسین اسدی، راهبر آموزشی وتربیتی و خیر خوزستانی ملاقات و گفت وگو کرد.

راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر با حسین اسدی، راهبر آموزشی وتربیتی و خیر خوزستانی ملاقات و مصاحبه کرد.

حسین اسدی راهبر آموزشی و تربیتی در استان خوزستان است که به تازگی مبلغ یک میلیاردو دویست و چهل و پنج تومان ارث پدری خود را صرف خرید تبلت برای دانش آموزان استان خوزستان نمود.

به گفته اسدی، پس از اقدام وی موجی از یاری های خیرین در سراسر کشور به راه افتاده است. او این موج ارزشمند را از برکت انفاق در راه خدا می داند.

معاون آموزش ابتدایی در این مصاحبه فرهنگ سازی را مهمترین پیامد این اقدام خداپسندانه دانست و اضافه نمود: حرکت شما علاوه بر اینکه توانست مشکل تعداد قابل توجهی از دانش آموزان را مرتفع نماید، نشان داد که مدرسه دیروز تبدیل به تبلت امروز شده است وهنوز هم امکان آنکه خیرین بتوانند مدرسه سازی نمایند وجود دارد.

حکیم زاده اظهار کرد: ما ممکن است که با توزیع درسنامه و مدرسه تلویزیونی سعی در تداوم آموزش به این عزیزان کنیم اما نمی توانیم طعم فقرو ناکامی که بیش از پیش در ذهن بچگانه آنها ادراک شده است را از بین ببریم. ازین رو اهدای گوشی یا تبلت موجب شاد کردن دل این بچه ها خواهد شد و این حس ناخوشایند تفاوت داشتن را محو می نماید، که بسیار ارزشمند تر از فراهم آوردن امکانات آموزش برای آنان است.

وی با اشاره به اهمیت نقش راهبران آموزشی در مناطق دوردست اذعان کرد: ما ادعا می کنیم که بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش راهبران هستند. اینکه شما راهبر آموزشی هستید و به عنوان نماد یک گروه با کیفیت و ارزشمند دست به این اقدام زده اید نیز قابل توجه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 565

به "راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید