ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری بدره افتتاح شد

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران/ایلام ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر بدره به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری بدره افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در آئین افتتاحیه این پروژه، اظهار کرد: عملیات ساخت ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید مطهری بدره در سال 1395 در زمینی به مساحت 200 متر مربع شروع شد که با همت همکاران اداره کل کتابخانه ها، اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری پروژه و بنیاد برکت، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر بدره به عنوان حامیان این طرح، این مجموعه در اختیار کتابخوانان و کتاب دوستان نهاده شد.

وی گفت: این کتابخانه در دوطبقه و با زیربنای 400 متر مربع شامل بخشهای کودگ و نوجوان، پایگاه اصلی، مرجع، نشریات و سالن مطالعه برادران و خواهران ساخته شده است و برای ساخت آن مبلغ 11 میلیارد ریال از اعتبارات دولت هزینه شده و مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال توسط بنیاد برکت تامین شده است و 700 میلیون ریال تجهیزات جدید کتابخانه ای برای آن خریداری شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، توضیح داد: کتابخانه عمومی شهید مطهری بدره تعداد 612 نفر عضو فعال، 19هزار و پانصد عنوان کتاب و 26 هزار و پانصد و بیست و پنج نسخه کتاب دارد و از امروز به طور رسمی فعالیت خود را در ساختمان جدید شروع نموده است.

شهرستان بدره با 630 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 18 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان ایلام واقع شده است و دارای دو بخش، 4 دهستان و 27 روستا است و شهر بدره به عنوان مرکز شهرستان، 5500 نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 146

به "ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری بدره افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری بدره افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید