سهرابی: 60 درصد پرداختی داشته ایم و مشکل مالی نداریم، بازیکنان مدنظر جذب می شوند

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز تاکید کرد این باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد و 60 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است.

سهرابی: 60 درصد پرداختی داشته ایم و مشکل مالی نداریم، بازیکنان مدنظر جذب می شوند

به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی در گفت و گو با رسانه باشگاه تراکتور در خصوص شرایط مالی این باشگاه اظهارداشت: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته و از معدود باشگاه های لیگ فزونی هست که حدود 60 درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است.

وی اضافه نمود: زنوزی علاوه بر باشگاه تراکتور، باشگاه ماشین سازی را نیز به خوبی اداره می کند و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده که زنوزی هفته گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می گذرد، افشاگری کرد. می دانیم که این صحبت ها از کجا نشأت می گیرد و به این افراد هشدار می دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

سهرابی اظهار داشت: هدف این افراد، به حاشیه کشاندن تراکتور و دلسرد کردن هواداران و بازیکنان این تیم است. بنده به هواداران خوب مان این اطمینان خاطر را می دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمامی بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و همچنین هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را هم جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص پرونده های بازیکنان خارجی تراکتور گفت: باشگاه تراکتور پرونده های حقوقی را بررسی می کند و مطمئن باشید که زنوزی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که این تیم کوچکترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: بازیکن خارجی یا داخلی مدنظر سرمربی محترم تیم جذب خواهد شد و همچنین بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد. ما برای فصل آینده مسابقات تیم قدرتمندی را راهی رقابت ها خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 25

به "سهرابی: 60 درصد پرداختی داشته ایم و مشکل مالی نداریم، بازیکنان مدنظر جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: 60 درصد پرداختی داشته ایم و مشکل مالی نداریم، بازیکنان مدنظر جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید