شرط دیاباته برای ماندن در استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله گیلاسفا، طی روز های اخیر شایعات فراوانی پیرامون شرایط شیخ دیاباته در فصل آینده بر سر زبان ها افتاده است. شایعاتی که البته بدیهی است فعلاً به دلایل مختلف از جمله در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا تحت هیچ شرایطی تأیید نشود.

شرط دیاباته برای ماندن در استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بدون شک مؤثرترین بازیکن استقلال در فصل گذشته شیخ دیاباته بود. مهاجم ارزشمندی که با گل های فراوان خود نقش مهمی در نایب قهرمانی استقلال ایفا کرد و در عرصه آسیایی هم نمایش خوبی داشت. شیخ مزد زحمات خود را با کسب عنوان آقای گلی گرفت و به همین خاطر طرفداران استقلال فوق العاده امیدوار بودند تا این بازیکن در فصل جاری نیز گره گشای آنها در دیدارهای حساس باشد ولی رؤیای آنها حداقل تا امروز اصلاً به واقعیت نزدیک نشده است. دیاباته با آن بازیکنی که فصل قبل می دیدیم تفاوتی آشکار پیدا نموده و به غیر از یکی، دو مسابقه، در سایر دیدارها یا حضور نداشته و یا ناکام بوده است. دقیقاً به همین خاطر است که طی روزهای اخیر شایعات فراوانی پیرامون شرایط این بازیکن در فصل آینده بر سر زبان ها افتاده است. شایعاتی که البته بدیهی است فعلاً به دلایل مختلف از جمله در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا تحت هیچ شرایطی تأیید نگردد.

نارضایتی پنهان

اگرچه فرهاد مجیدی اعتقاد فراوانی به بازی شیخ داشته و بدون شک نظر او برای فصل آینده (البته اگر خود فرهاد صاحب سِمت باقی بماند) نقش فوق العاده مهمی در آینده دیاباته ایفا خواهد نمود ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که بعضی از مدیران باشگاه اصلاً بابت کارنامه این فصل از شیخ راضی نیستند و معتقدند در چنین شرایطی و با این قیمت بالای ارز، صرف نمی کند بازیکنی چنین دستمزد گزافی بگیرد ولی کارایی اش تا این حد پایین باشد به همین خاطر در میان آنها زمزمه هایی مبنی بر عدم حفظ شیخ برای فصل آینده مطرح شده است البته با توجه به در پیش بودن مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دیدارهای فوق العاده حساس باقی مانده لیگ برتر خودمان و جام حذفی، این مسئله اصلاً رسانه ای نشده و هیچ کدام از ارکان مدیریتی باشگاه نیز پیرامون آن کوچکترین مصاحبه ای صورت نداده اند ولی حرف و حدیث هایی از داخل ساختمان باشگاه به گوش می رسد که شاید در آینده سر و صدا به راه بیندازد.

تمدید قرارداد به شرط درخشش

به هر حال شیخ دیاباته همچنان بازیکن استقلال بوده و انصافاً پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی سیر صعودی خود را با شیب ملایم دوباره شروع نموده است ولی با توجه به اینکه دستمزد خود را ارزی می گیرد، کاملاً بدیهی است حساسیت هایی بابت قرار داد فصل آینده او وجود داشته باشد. بعضی شایعات حکایت از آن دارد که درخشیدن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مؤثر واقع شدن در عربستان نقش فوق العاده پررنگی در ارائه پیشنهاد مناسب به این بازیکن برای فصل آینده از طرف استقلالی ها ایفا خواهد نمود. اگر شیخ در عربستان بدرخشد و بار دیگر به کابوس رقبا بدل گردد که هیچ ولی در غیر این صورت شرایط دیگری بابت تمدید قرارداد او مطرح می گردد و این بازیکن برای فصل آینده باید یا از استقلال برود و یا با دستمزد کمتری کارش را دنبال کند.

انگیزه فراوان برای لیگ قهرمانان

شرطی که بعضی از مدیران استقلال به صورت شفاهی و پنهانی در میان خودشان پیرامون دیاباته مطرح نموده اند و البته هنوز به صورت رسمی با خود او مطرح نشده و نمی توان موضع رسمی باشگاه تلقی اش کرد، در واقع همان مسئله ای است که خود این مهاجم نیز روی آن تأکید فراوانی دارد. شیخ طی روزهای گذشته بارها در جمع همبازیان خود تأکید نموده انگیزه بسیار زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا دارد و می خواهد در عربستان به همان مهاجم ایده آل طرفداران بدل گردد. اتفاقی که اگر رخ بدهد بدون شک استقلال و خود دیاباته هر دو برنده خواهند شد و تکلیف فصل بعد نیز خود به خود تا حد بسیار زیادی روشن می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 785

به "شرط دیاباته برای ماندن در استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط دیاباته برای ماندن در استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید