شهریار 1200 تخت بیمارستانی نیاز دارد

به گزارش مجله گیلاسفا، فرماندار شهریار گفت: این شهرستان به 1200 تخت بیمارستانی نیاز دارد تا از شرایط محرومیت شدید خدمات درمانی خارج شود.

شهریار 1200 تخت بیمارستانی نیاز دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نورالله طاهری اظهار کرد: در صورتی که بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی(ره) به بهره برداری برسد، این شهرستان می تواند صاحب 450 تخت بیمارستانی باشد.

وی اگفت: اکنون 3 سرمایه گذار برای ورود به حوزه درمان و احداث بیمارستان در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند، اما حتی در صورتی که این مراکز درمانی هم احداث شود، فقط نزدیک به نیمی از نیاز شهریار به بیمارستان کاهش می یابد.

طاهری شرایط سرانه درمانی در این شهرستان را بر اساس اسناد توسعه ای استان محرومیت خیلی زیاد گفت و یادآورشد: در دولت کنونی به خصوص از 2 سال گذشته، بیمارستان امام خمینی(ره) که عملیات اجرایی آن از نزدیک به 3 دهه قبل آغاز شده بود، پیشرفت 86 درصدی پیدا کرده است.

فرماندار شهریار تاکید کرد: دولت تدبیر و امید این بیمارستان را با 15 درصد پیشرفت تحویل گرفت و اکنون می توان گفت که تا پایان سال جاری عملیات اجرایی و تجهیز آن به اتمام خواهد رسید و در مدار بهره برداری قرار خاهد گرفت.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده و 850 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 181

به "شهریار 1200 تخت بیمارستانی نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریار 1200 تخت بیمارستانی نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید