فرهادی زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد، صوفی زاده باید وقت بیشتری بگذارد

به گزارش مجله گیلاسفا، معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: این روزها به جای نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، من صحبت می کنم و همه گلایه می نمایند که ایشان جوابگو نیستند.

فرهادی زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد، صوفی زاده باید وقت بیشتری بگذارد

مهین فرهادی زاد در جلسه با نایب رئیسان بانوان فدراسیون های ورزشی درباره خارج شدن فوتبال بانوان از رنکینگ فیفا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خانم صوفی زاده از همکاران بسیار خوب ما هستند و پیگیر هستیم که ایشان وقت بیشتری بگذارند. این روزها به جای نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، من صحبت می کنم و همه گلایه می نمایند که ایشان جوابگو نیستند.

وی اضافه نمود: خانم صوفی زاده و همکاران ما در فدراسیون فوتبال با اطلاعات دقیق تری که دارند می توانند بهتر جوابگو باشند اما در این شرایط ما اطلاعات را از جاهای دیگری گرفته و در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عدم حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات بین المللی گفت: باید در چند مسابقه شرکت می کردیم تا بتوانیم امتیاز را به دست بیاوریم و در رده بندی دنیای باقی بمانیم، اما با توجه به مسائل متعددی که فدراسیون فوتبال بویژه در بخش مسائل اعتباری داشته نتوانسته در مسابقات حضور پیدا کند و بنابراین امتیازی به دست نیاورده و در رده بندی دنیای باقی نماند.

فرهادی زاد ابراز امیدواری کرد در انتخابات جدید فدراسیون فوتبال فردی از جنس فوتبال انتخاب گردد که وقت بیشتری بگذارد. وی در این باره گفت: امیدوارم در انتخابات جدید به دنبال افرادی برویم که از جنس فوتبال بوده و وقت بگذارند و نایب رئیسی شغل اول و آخرشان باشد و بتوانند جوابگوی جوان ها باشند. ما هم باید ارزش قائل شویم و اگر مسئولیتی را می پذیریم برای آن وقت بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال توان حضور در عرصه بانوان را ندارد همین مسئله را واضح و روشن به رسانه ها بگوید چون اگر گفته نگردد این ابهام همچنان برای رسانه ها باقی می ماند. امیدوارم از فضایی که در فوتبال برای بانوان وجود دارد خوب دفاع کنیم و حافظ منافع فوتبالی ها باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 556

به "فرهادی زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد، صوفی زاده باید وقت بیشتری بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد، صوفی زاده باید وقت بیشتری بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید