طراحی لوگو: لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل 1 پیش از رونمایی لو رفت

به گزارش مجله گیلاسفا، یکی از کاربران توییتر توانسته در سایت کوالکام صفحه مربوط به جدیدترین چیپست پرچم دار این شرکت را پیدا کند که گویا قرار است با نام اسنپدراگون 8Gx نسل 1 از راه برسد. بعلاوه لوگوی مربوط به این چیپست هم در این صفحه قرار گرفته که کنار آن عبارت Test123 دیده می گردد و عنوان این صفحه هم Testing icon است. کاملا روشن است که طراح سایت این قالب را آماده نموده تا در چند روز آینده با متون واقعی پر گردد.

طراحی لوگو: لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل 1 پیش از رونمایی لو رفت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چند روز قبل کوالکام خبر تغییر شیوه نام گذاری تراشه های خود را رسما اظهار داشت و در همین زمینه تعدادی از افشاگران خاطرنشان نموده اند که این تراشه تحت عنوان اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما معرفی خواهد شد. اما حالا به نظر می رسد تراشه های پرچم دار کوالکام به عنوان اعضای خانواده 8Gx از راه می رسند.

لازم به ذکر است در حال حاضر نام 8cx برای تراشه های مختص لپ تاپ ها استفاده می شود. بعلاوه باید به چیپست 8c هم اشاره کنیم که نسخه ضعیف تر 8cx به شمار میرود. اگر حرف c مخفف کامپیوتر است، تعیین نیست که حرف G به چه چیزی اشاره دارد.

البته تعدادی از تراشه های کوالکام که در زمینه پردازنده گرافیکی حرف بیشتری برای گفتن دارند، از پسوند G بهره می برند. به عنوان مثال مهم ترین تفاوت اسنپدراگون 765 و 765G به قدرت پردازنده گرافیکی آن ها برمی شود. بعلاوه احتمالا پسوند x هم به پرچم دار بودن چیپست اشاره دارد.

کوالکام فقط 4 روز دیگر (9 آذر) با برگزاری یک رویداد از جدیدترین چیپست پرچم دار خود رونمایی می نماید که بدون شک بسیاری از گوشی های پرچم دار اندرویدی طی ماه های آینده همراه با آن راهی بازار خواهند شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1056

به "طراحی لوگو: لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل 1 پیش از رونمایی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل 1 پیش از رونمایی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید