محمدی به یک شرط بازیکن تراکتور است، کرونا در 6 روز از بین نمی رود

به گزارش مجله گیلاسفا، رسول کربکندی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تعویق چند روزه در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: این تصمیم به ضرر تیم هایی است که به موقع تمرینات خود را آغاز نموده اند. شاید تیم ما هم با یک هفته تعویق، تمرین بیشتری داشته باشد ولی به قول برخی از سرمربیان، کرونا با پنج یا شش روز از بین نمی رود. این خطر وجود دارد. هیچکس با سلامت مردم مسئله ای ندارد. مطمئن باشید اگر خدایی نانموده یک بازیکن به خاطر کرونا جانش را از دست بدهد، دیگر کل جام ارزشی نخواهد داشت.

محمدی به یک شرط بازیکن تراکتور است، کرونا در 6 روز از بین نمی رود

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می گردد لیگ به خاطر استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاده است، تاکید نمود: این ذهنیت وجود دارد ولی آنچه که من دیدم، تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بوده است. البته همانطور که گفتم با پنج یا شش روز تعویق چیزی عوض نمی گردد.

کربکندی در ادامه به شرایط تیم ذوب آهن اشاره نمود و اضافه نمود: بازیکنان زیادی از دست دادیم. متاسفانه برخی از بازیکنان باوجود داشتن قرارداد در اقدامی غیر حرفه ای اقدام به فسخ یکطرفه قراردادشان کردند. در حال آنالیز این فسخ ها هستیم تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ما 6 سهمیه لیگ فزونی خود را پر نموده ایم و دنبال یک هافبک دفاعی مناسب هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکره ذوب آهن با محسن ربیع خواه برای پست هافبک دفاعی به جایی رسید؟ توضیح داد: باوجود مذاکراتی که صورت گرفت، گویا رحمان رضایی سرمربی تیم از جذب ربیع خواه منصرف شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن همچنین در مورد جدایی هادی محمدی و پیوستن وی به باشگاه تراکتور، گفت: محمدی برای جدایی خود یک تفاهمنامه را امضا کرد و در صورت وصول چکی که به باشگاه ذوب آهن داده است می تواند با تراکتور قرارداد امضا کند.

ابهاماتی درباره شرایط همکاری ذوب آهن با علیرضا چراغعلی وجود داشت. آیا این بازیکن از ذوب آهن جدا می گردد؟ کربکندی در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: در یک مقطع، رحمان رضایی چراغعلی را نخواست ولی بعداً بیان کرد این بازیکن به تمرین برگردد. به هر حال بازیکنان جوان یک مقدار نوسان دارند.

وی در سرانجام در مورد مصاحبه اخیر رحمان رضایی با سایت ایتالیایی و اینکه وی عنوان نموده بود میخواهد در ایتالیا سرمربیگری کند، گفت: کار در لیگ برتر ایران می تواند رزومه خوبی برای مربیان باشد. ان شاءالله ذوب آهن سکوی پرتاب خوبی برای رضایی بگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 273

به "محمدی به یک شرط بازیکن تراکتور است، کرونا در 6 روز از بین نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی به یک شرط بازیکن تراکتور است، کرونا در 6 روز از بین نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید