مسی و وسوسه همبازی شدن با رونالدو

به گزارش مجله گیلاسفا، لیونل مسی به دلیل جوسازی و شایعه پراکنی اعضای باشگاه درخصوص زاویه داشتن او با کیکه ستین سرمربی آبی اناری ها با مسوولان بارسلونا اختلاف پیدا نموده است؛ بنابراین مذاکرات او برای تمدید قرار تا 2023 به بست خورد.

مسی و وسوسه همبازی شدن با رونالدو

با به وجود آمدن شایعه جدایی این ستاره آرژانتینی از باشگاه بارسلونا، بسیاری از باشگاه ها علاقه مند به جذب او هستند و در این میان بعضی افراد مقاصد احتاقتصادی او پس از جدایی از بارسا را پیش بینی می نمایند.

یکی از این افراد ریوالدو ستاره برزیلی اسبق بارسلونا است. او در مصاحبه ای در این خصوص گفت: مسی در چند ماه گذشته در رختکن بارسا شرایط خوبی نداشته و این موضوع نگران نماینده است. مسائل زیادی در چند وقت اخیر برای مسی به وجود آمده که او را بیش از پیش ناراحت نموده است.

او ادامه داد: از اینکه مسی بخواهد بعد از اتمام قراردادش بارسا را ترک کند غمگین خواهم شد و امیدوارم این اتفاق هیچ وقت رخ ندهد.

ستاره تکنیکی سال های نه چندان دور بارسلونا در مورد پیش بینی خود از مقاصد احتاقتصادی مسی بعد از جدایی از بارسا، اعلام نمود: وقتی قرارداد مسی به انتها برسد، او 34 ساله می گردد، اما فکر می کنم با کلاسی که او دارد، بتواند به راحتی در لیگ جزیره بازی کند. پپ گواردیولا مربی سابق او بوده و امکان دارد این 2 نفر بار دیگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اتحاد این دو نفر در منچسترسیتی هیجان انگیز خواهد بود.

ریوالدو اضافه کرد: یوونتوس یکی دیگر از مقاصد احتاقتصادی اعجوبه آرژانتینی است. بدون شک قرار دریافت مسی در کنار کریستیانو رونالدو، پیشنهاد وسوسه انگیزی خواهد بود. قرار دریافت رونالدو در کنار مسی می تواند بزرگترین رویای طرفداران فوتبال را تحقق بخشد. تورین چالش خوبی برای مسی است.

او ادامه داد: معتقد هستم که یوونتوس می تواند به دلیل دید خوب و قدرت بازاریابی که دارد، مسی را به سری آ بیاورد. دیدن مسی و رونالد کنار همدیگر تاریخی خواهد بود و من اطمینان دارم حامیان اقتصادی یوونتوس نیز دوست دارند یووه را در این خرید یاری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 96

به "مسی و وسوسه همبازی شدن با رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی و وسوسه همبازی شدن با رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید