مشکل ورزشگاه برای تمرین تیم های پایه تراکتور

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، سجاد سیاح عصر امروز در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از باشگاه تراکتور گفت: واژه تراکتورِ کبیر بحثی هویتی بسیار پررنگ تری نسبت به فوتبال دارد و برای آذربایجان و ایران تبدیل به یک افتخار شده است.

مشکل ورزشگاه برای تمرین تیم های پایه تراکتور

وی به تقدیر از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر حمایت از باشگاه تراکتور پرداخت و گفت: در چند وقت اخیر تقریباً مسئله ای در مورد تراکتور نبوده که استاندار با حمایت های دلسوزانه خود به آن ورود نکرده باشد. این باعث افتخار است که ما با یک فرد پیگیر و علاقه مند به مجموعه تراکتور در مقام استاندار طرف هستیم. او در بحث های مختلف مانند جلسات با صداوسیما و جابجایی حامی ما بودند و شبانه روزی در این خصوص با او تبادل افکار می شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مسائل این باشگاه، گفت: با توجه به حمایت های مالک باشگاه، ما مسئله ای برای بازی و تمرین تیم بزرگسالان نداریم، اما برای تیم های پایه برای بحث ورزشگاه دچار مشکل هستیم. همچنین برای تشکیل تیم فوتسال بانوان و سایر رشته های ورزشی نیز کمبود امکانات سخت افزاری وجود دارد که برای حل این مشکل به پشتیبانی مداوم استانداری نیازمندیم. ان شاءالله بتوانیم به زودی شاهد تشکیل یکی از این تیم ها باشیم.

سیاح با بیان اینکه به دور از هیاهو به دنبال موفقیت تراکتور هستیم، گفت: رفت وآمد همیشه در فوتبال وجود دارد، اما می توان با همدلی، حواشی را به حداقل رساند. در این چند وقت جلساتی با سازمان صداوسیما در تهران برگزار گشت که همه اینها در سکوت کامل خبری رخ داد. سعی کردیم در این مدت کوتاه با کمال آرامش و در صحنه عمل کار خود را انجام بدهیم.

وی در انتها عنوان کرد: تمام تلاش مان را خواهیم کرد که کیفیت باشگاه را ارتقا بدهیم. ان شاءالله دست به دست هم خواهیم داد تا موفقیت تراکتور را بیش ازپیش ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 577

به "مشکل ورزشگاه برای تمرین تیم های پایه تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل ورزشگاه برای تمرین تیم های پایه تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید