مقاله: جملات ناب فلسفی از بزرگان فلسفه

به گزارش مجله گیلاسفا، آنچه در مطلب حاضر خواندید مجموعه ای ناب از سخنان عظیمان بود که از چندین منبع برای مخاطبان خبرنگاران گلچین شده بودند. نباید فراموش کنید نظرات و دیدگاه های خود را با ما و سایر همراهان مجله خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

مقاله: جملات ناب فلسفی از بزرگان فلسفه

هیچ کس نمی تواند کاملاً از اصول اخلاقی پیروی کند مگر اینکه همه اخلاقی گردند و پایان هیچ کس نمی تواند کاملأ سعادتمند گردد مگر اینکه همه سعادتمند باشند.

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - جملات حکیمانه و فلسفی و همچنین جملات سنگین فلسفی از عظیمان با همه سختی ها و پیچیدگی هایی که به آن معروف هستند، اگر با دقت خوانده شوند، بسیار شیرین خواهند بود، چراکه بسیاری از سؤالات خردمندان و علاقه مندان به دانایی را پاسخ می دهند؛ بنابراین خواندن این جملات همواره لذت بخش است و به درک و آگاهی بیشتر انسان یاری می نماید. به همین سبب در مطلب حاضر، جملات فلسفی ناب از دوازده فیلسوف و اندیشمند را به تفکیک نام و به ترتیب سال تولد فیلسوف برای شما گرد آورده ایم. دلیل دقت بر جداسازی جملات این بود که هر فیلسوف جهان بینی خاصی برای خود دارد و با این تفکیک می توانید آرا و نظرات فیلسوفان را مقایسه کنید. همچنین شما می توانید از عکس نوشته های فلسفی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

منبع مقاله: جملات ناب فلسفی از بزرگان فلسفه

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1101

به "مقاله: جملات ناب فلسفی از بزرگان فلسفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جملات ناب فلسفی از بزرگان فلسفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید