منچسترسیتی مدافع هلندی بورنموث را خرید

به گزارش مجله گیلاسفا، باشگاه منچسترسیتی دومین خرید تابستانی خود را با جذب مدافع میانی تیم فوتبال بورنموث انجام داد و با این بازیکن هلندی قراردادی طولانی مدت بست.

منچسترسیتی مدافع هلندی بورنموث را خرید

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچسترسیتی از عقد قراردادی پنج ساله با ناتان آکه مدافع تیم فوتبال بورنموث خبر داد.

این بازیکن هلندی که در فصل اخیر با وجود عملکرد خوب نتوانست مانع از سقوط تیمش به دسته اول لیگ برتر انگلیس شود، قراردادی بسته که ارزش آن 41 میلیون پوند است و او را تا 30 سالگی اش در منچسترسیتی نگه خواهد داشت.

آکه که شباهت زیادی هم به هموطن اسطوره ای خود رود گولیت دارد، پس از فران تورس بازیکن والنسیا دومین خرید تابستانی منچسترسیتی است.

با خرید او مجموع هزینه ای که پپ گواردیولا از زمان ورودش به منچسترسیتی در سال 2016 برای خرید مدافعان انجام داده به 300 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

آکه پس از عقد قرارداد با سیتی به سایت باشگاه گفت: سیتی در یک دهه اخیر بهترین تیم انگلیس بوده است. پیوستن به این تیم برای من یک رؤیا بود. این تیم پر از بازیکنان طراز اول دنیاست و هر گوشه ای از آن را که نگاه می کنی یک بازیکن بزرگ با سابقه ای درخشان می بینی. پپ گواردیولا سرمربی این تیم را هم همه دنیا تحسین می کنند و کارهایی که انجام داده است، همه چیز را درباره او می گویند. سبک بازی منچسترسیتی برای من واقعاً جذاب است. می دانم که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید سخت تلاش کنم، اما من برای همین به اینجا آمده ام.

آکه پیش از پیوستن به بورنموث در سال 2017 به مدت پنج سال عضو تیم فوتبال چلسی بود، هرچند که او در فاصله سال های 2015 تا 2017 به صورت قرضی برای تیم های ریدینگ، واتفورد و بورنموث بازی می کرد و در نهایت قراردادش با بورنموث قطعی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 151

به "منچسترسیتی مدافع هلندی بورنموث را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی مدافع هلندی بورنموث را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید