هنوز هشدار قرمز برای لغو لیگ برتر اعلام نشده است

به گزارش مجله گیلاسفا، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خودم در این هوا شرایط خوبی ندارم ولی مسئولان امر برای لغو بازی ها هنوز چیزی اعلام نکردند.

هنوز هشدار قرمز برای لغو لیگ برتر اعلام نشده است

به گزارش خبرنگاران،اسد مسجدی در مورد آلودگی هوای این روزهای تهران مطرح کرد: بله شرایط خیلی بد است و خیلی از فدراسیون های ورزشی کارها را تعطیل نموده اند، البته آنها چشم به اخبار دارند که اگر تعطیلی اعلام شد شرایط را بر مبنای این تعطیلی پیش ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات فوتبال در این هوا به صلاح است یا خیر گفت: تا جایی که می دانم هنوز هشدار قرمز را اعلام نکردند و هنوز بازی ها لغو نشده است. خود من به شخصه شرایط خوبی در این هوا ندارم ولی مسئولان امر هنوز چیزی اعلام نکردند، به محض اینکه اعلام نمایند ما مکتوب آن را اعلام خواهیم کردیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که پروتکل های بهداشتی در ورزش خوب رعایت شده یا خیر گفت: پروتکل ها بسیار سخت گیرانه بود و زحمات زیادی برای فدراسیون ها داشت. گهگاه می شنیدیم بعضی فدراسیون ها عدول کردند و ما ناظر و افسر کنترل سلامت به آنجا فرستادیم و تذکرات لازم را ارائه کردیم.

وی در مورد اینکه ایا احتیاج است رشته های مثل تیراندازی پروتکل ها را رعایت نمایند چون آنها انفرادی تمرین و بازی می نمایند توضیح داد: تیراندازی چون ورزشی انفرادی با فاصله است پروتکل ها برای تمرینات آنها سهل الوصل بوده اما این نافی برای تست های پی سی آر در مسابقات نیست.

مسجدی در گفت و گو با رادیو تهران در مورد رعایت پروتکل ها در فوتبال مطرح کرد: پروتکل های فوتبال به خوبی انجام شد اما اشکالاتی توسط وزارت بهداشت و درمان گرفته شد که ما هم تذکر دادیم.

وی با اشاره برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ساعت 10 فردا انتخابات را به هر شکل ممکن برگزار می کنیم و بعد از حضور یک سال سراتنجام رای گیری خواهیم کرد. هر بار یک کاندیدی از من شاکی می گردد ولی وقتی خودش آنالیز می نماید به این نتیجه می رسد اخبار ضد و نقیض شنیده است. خود من هم مبنایم بر بی طرفی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 570

به "هنوز هشدار قرمز برای لغو لیگ برتر اعلام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز هشدار قرمز برای لغو لیگ برتر اعلام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید