هکرها اطلاعات بیمارستان های نیوزلند را فاش کردند

به گزارش مجله گیلاسفا، گروهی از هکرها اطلاعات بیماران و کارمندان بیمارستان های منطقه ای در نیوزلند را به رسانه های این کشور ارسال نموده اند.

هکرها اطلاعات بیمارستان های نیوزلند را فاش کردند

هکرهایی که بیمارستان های منطقه وایکاتو را هک کردند اطلاعات خصوصی بیماران را برای انتشار به رسانه ها ارسال نموده اند. این در حالی است که یک هفته پس از حمله سایبری، سیستم سلامت این کشور همچنین برای احیا دچار مشکلاتی شده است.

طبق گزارش رسانه محلی، گروهی که مسئولیت حمله سایبری را پذیرفته اند، انبوهی از سوابق و اطلاعاتی حاوی نام افراد، شماره موبایل و آدرس بیماران و کارمندان را فاش نموده اند. البته رسانه ها جزئیات را گزارش ننموده و ایمیل حاوی اطلاعات را به پلیس ارجاع داده اند.

در این میان قطعی سرویس سلامت در منطقه مذکور ادامه دارد و در فرایند درمان بیماران و پرداخت دستمزد کارمندان اختلالاتی ایجاد نموده است. بیمارستان های منطقه اکنون فرایندها را به طور دستی و بدون ارجاع به سیستم های رایانه ای انجام می دهند.

مقامات درباره درخواست هکرها هیچ اظهار نظری ننموده اند، البته از پرداخت هرگونه باج به هکرها خودداری نموده اند.

پیش از این نیز سیستم سلامت ایرلند با حمله باج افزاری روبرو شده بود. اما معین نیست حمله به سیستم های سلامت نیوزلند و ایرلند توسط یک گروه اجرا شده باشد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 835

به "هکرها اطلاعات بیمارستان های نیوزلند را فاش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکرها اطلاعات بیمارستان های نیوزلند را فاش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید