وزارت ورزش دست از سر استقلال بردارد، هیات پای امضای خودش بایستد

به گزارش مجله گیلاسفا، گودرز حبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: امروز هیات مدیره باشگاه استقلال دست به اقدامی درست زد. وقتی می بینند مدیرعامل باشگاه تحت حمایت وزارت ورزش و معاون وزیر تک روی می نماید و حتی به مصوبات هیات مدیره هم اعتنا نمی نماید، به درستی از سمت خود استعفا دادند. من از گوشه و کنار شنیده ام که تحرکاتی شده تا اعضای هیات مدیره را از تصمیم خود منصرف نمایند. اما توصیه بنده که پیشکسوت این باشگاه هستم به اعضای محترم هیات مدیره این است حداقل به امضای خودشان احترام بگذارند و از تصمیم شان باز نگردند.

وزارت ورزش دست از سر استقلال بردارد، هیات پای امضای خودش بایستد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دریا بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: طرفدار مستاصل و سرخورده استقلال امروز همه امیدش به همین هیات مدیره است و آنها به جز امضای خودشان، باید برای دل طرفداران هم که شده از تصمیم خود کوتاه نیایند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: آقای مددی در مدیریت استقلال تک روی می نماید و هر کاری دوست داشته باشد انجام می دهد. تک روی به درد استقلال نمی خورد و روز به روز بر مسائل این باشگاه اضافه خواهد نمود. آقای مددی باید شرح بدهد که پرونده پادوانی چه شد؟ شکایت استراماچونی به کجا رسید؟ تکلیف میلیچ و دیاباته و مطالبات آنها چه شد؟ تکلیف تمدیدی ها چیست؟ و ده ها سئوال دیگر که باید جوابگو باشد.

گودرز حبیبی

حبیبی بیان داشت: وزارت ورزش چه چیزی از جان استقلال می خواهد؟ آقای وزیر ورزش، آقای معاون وزیر، لطفاً دست از سر استقلال بردارید. هیچگاه تصمیمات شما برای استقلال مفید نبوده و طرفداران از تصمیمات شما خون دل می خورند. می خواهید استقلال را منحل کنید و خیالتان راحت گردد؟

وی اضافه نمود: نسخه جدیدی هم که وزارت ورزش برای استقلال پیچیده فروش سهام آن است. مگر وزارت ورزش مالک استقلال است که قصد فروش سهام آن را دارد؟ مالک این باشگاه میلیون ها طرفداری هستند که خون دل می خورند، هزینه می نمایند، در سرما و گرما برای حمایت از آن به میدان می آیند. طرفدارانی که سر بازی های این تیم سکته نموده اند، جانشان را از دست دادند، چشمشان را از دست داده اند و به میزان خانواده شان برای این تیم ارزش و شان قائل هستند؛ آنها مالک اصلی باشگاه هستند و باید به خواسته و مطالبات شان احترام گذاشت.

حبیبی گفت: در آخر یک بار دیگر از اعضای محترم هیات مدیره می خواهم که به خاطر امضای خودشان، دل این طرفداران را شاد نموده و به حرمت 75 سال قدمت استقلال پای تصمیم شان بایستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 897

به "وزارت ورزش دست از سر استقلال بردارد، هیات پای امضای خودش بایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش دست از سر استقلال بردارد، هیات پای امضای خودش بایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید