خاتمه پیروز آزمایشات روسیه به روی موشک های مافوق صوت زیرکُن

به گزارش مجله گیلاسفا، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، آزمایشات طراحی و تابستانی به روی موشک های مافوق صوت زیرکُن با موفقیت به انتها رسید و چند موشک کروز استقرار دریایی هم در جریان یک مانور نظامی در سواحل اقیانوس آرام شلیک شد.

خاتمه پیروز آزمایشات روسیه به روی موشک های مافوق صوت زیرکُن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، منابع مطلع در وزارت دفاع فدراسیون روسیه به این خبرگزاری اظهار داشتند که آزمایشات تابستانی و طراحی موشک های مافوق صوت نو زیرکُن از روی عرشه ناوچه موشک انداز آدمیرال گروشکوف متعلق به ناوگان دریای شمالی روسیه با موفقیت به سرانجام رسید.

طبق این اطلاعات، در جریان این آزمایشات بیش از 10 موشک مافوق صوت زیرکُن پرتاب شد. وزارت دفاع روسیه هنوز جزییات مربوط به این آزمایشات را منتشر نکرده است.

علاوه بر این، دفتر مطبوعاتی ناحیه نظامی شرقی روسیه هم امروز (چهارشنبه) اظهار داشت که رزمناو موشک انداز واریاگ و زیردریایی اتمی اومسک در جریان یک مانور نظامی مشترک شلیک دو نوع موشک کروز استقرار دریایی به اهداف معین شده در آب های ساحلی اقیانوس آرام در منطقه کامچاتکا را با موفقیت انجام دادند.

طبق اطلاعات کنترل عینی، موشک های شلیک شده به اهداف دریایی در فاصله بیش از 450 کیلومتری محل استقرار این کشتی ها اصابت کردند.

در جریان این مانور نظامی-دریایی 12 کشتی از ترکیب نیروهای ناوگان اقیانوس آرام روسیه و بعلاوه هواپیما، بالگرد و پهپاد مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 999

به "خاتمه پیروز آزمایشات روسیه به روی موشک های مافوق صوت زیرکُن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه پیروز آزمایشات روسیه به روی موشک های مافوق صوت زیرکُن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید