پوتین: ناآرامی ها در آمریکا با بحران های عمیق در این کشور ارتباط دارد

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس جمهوری روسیه برای نخستین بار به اعتراض ها در آمریکا واکنش نشان داد و گفت: این اتفاق ها تجلی نارضایتی طولانی مدت مردم آمریکاست.

پوتین: ناآرامی ها در آمریکا با بحران های عمیق در این کشور ارتباط دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهوری روسیه در گفت وگویی با شبکه یک تلویزیون روسیه که هنوز منتشر نشده، اما بخش هایی از آن توسط مجری برنامه در اینستاگرام منتشر شد، برای نخستین بار به اعتراض ها در آمریکا واکنش نشان داد و گفت: این اتفاق ها تجلی نارضایتی طولانی مدت مردم آمریکاست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این مصاحبه قرار است در برنامه مسکو، کرملین و پوتین پخش گردد، اما بخشی از آن توسط پاول زاروبین مجری این مصاحبه در اینستاگرام منتشر شده است.

دراین فیلم کوتاه دیده می گردد که پوتین به مجری می گوید، ناآرامی ها در آمریکا با بحران های عمیق در این کشور ارتباط دارد و بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا در ایالات متحده بر آن دامن زد و اعتراض ها را برجسته کرد.

وی با بیان اینکه این بحران از مدت ها قبل مشاهده می شد، اضافه کرد: درست از زمانی که دونالد ترامپ به شکلی آشکار و دمکراتیک به پیروزی رسید این مسائل دیده شد، اما طرف بازنده آغاز به افسانه سرایی کرد تا مآغازیت او را زیر سوال ببرد چرا که منافع حزبی در آمریکا از منافع کل جامعه و مردم بالاتر است.

پوتین ادامه داد: من کوشش می کنم با احتیاط در مورد آنچه در سایر کشور ها رخ می دهد اظهار نظر کنم.

لازم به ذکر است موج خشم و ناآرامی ها در سراسر آمریکا در اعتراض به تکرار اقدامات نژادپرستانه و قتل یک شهروند دیگر سیاهپوست به دست نیرو های پلیس این کشور و تهدیدات دونالد ترامپ به مقابله نظامی با معترضان در شهر های مختلف این کشور رو به گسترش است و نیرو های پلیس و ارتش که برای سرکوب اعتراض های مردمی به صحنه آمده اند در مقابل کاخ سفید با گاز اشک آور به مردم معترض حمله کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 73

به "پوتین: ناآرامی ها در آمریکا با بحران های عمیق در این کشور ارتباط دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: ناآرامی ها در آمریکا با بحران های عمیق در این کشور ارتباط دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید