کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چه زمانی توزیع می گردد؟

به گزارش مجله گیلاسفا، سازمان سنجش آموزش کشور زمان دریافت کارت شرکت در آزمون وکالت سال 1399 را خاطرنشان کرد.

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چه زمانی توزیع می گردد؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 در صبح روز آدینه مورخ 25 تیر در 84 شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8 صبح شروع می گردد و در های ورود به جلسه آزمون در ساعت 7و 30 دقیقه صبح بسته خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 22 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ مشخص شده به توضیح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به علت در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد احتیاج، پیروز به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، ضروری است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و مشخص موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نمایند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند؛ لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام نمایند.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن ها از تاریخ 12 تیر 1400 به صورت قطعی تایید شده، ضروری است از روز پنجشنبه 17 تا روز آدینه 18 تیر با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های مشخص شده صرفا در شهر های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 938

به "کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چه زمانی توزیع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چه زمانی توزیع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید