کاهش تیم های لیگ برتری تکواندو به دلیل مسائل مالی

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در سال 99 با حضور 10 تیم در دو گروه 5 تیم برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی اجرا شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تدوین یک پروتکل بهداشتی دقیق و البته سخت، تیم ها می بایست از روز ورود به محل مسابقات تا پایان رقابتهای مرحله مقدماتی چهار روز در قرنطینه باشند. هزینه های تست کرونا، اقامت و پذیرایی نیز بر عهده باشگاه ها است.

کاهش تیم های لیگ برتری تکواندو به دلیل مسائل مالی

همین موضوع باعث شده تا تیم ها در فصل جدید هزینه های بیشتری نسبت به سالهای قبل متحمل شوند، در کنار این هزینه ها 330 میلیون ریال نیز به عنوان ورودیه باید به حساب فدراسیون واریز کنند. این هزینه ها را در کنار مبلغ قرارداد تکواندوکاران و کادر فنی به همراه تدارک البسه، رفت آمد و… باعث شده تا بعضی تیم ها در تأمین آن با مشکل جدی روبرو شده و به دنبال انصراف و کناره گیری از این مسابقات باشند.

احتمال کاهش تیم های لیگ رجحان زیاد است و امید می رود سازمان لیگ که برای برگزاری این مسابقات تلاش زیادی داشته مساعدت های لازم را به تیم های شرکت کننده برای تداوم حضور آنها داشته باشد و با بعضی تصمیمات، برگزاری این رقابتها را تحت شعاع قرار ندهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 420

به "کاهش تیم های لیگ برتری تکواندو به دلیل مسائل مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تیم های لیگ برتری تکواندو به دلیل مسائل مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید