کرونا از دی ماه در آمریکا فعال بوده

به گزارش مجله گیلاسفا، بررسی آنتی بادی افراد مبتلا به کووید-19 در ایالت اوهایو آمریکا نشان می دهد که ویروس کرونا از ژانویه (دی ماه) در این ایالت وجود داشته است.

کرونا از دی ماه در آمریکا فعال بوده

شبکه خبری ایالتی اوهایو (wlwt) روز سه شنبه در گزارشی با مضمون مقامات بهداشتی آمریکا می گویند آزمایشات آنتی بادی نشان می دهد کووید-19 از ژانویه (دی ماه) در ایالت اوهایو بوده است، افزود: دکتر امی اکتون از مقامات بهداشتی این ایالت شرقی آمریکا روز دوشنبه گفت که در 5 ایالت مختلف، 5 مورد گوناگون از ابتلا را یافته اند و با بررسی آنتی بادی موجود در خون این افراد مشخص شده است که تاریخ ابتلای آن ها به ژانویه (دی ماه) باز می گردد.

اکتون تاکید کرد: ما تحقیقات خود را در این زمینه ادامه می دهیم و بررسی خواهیم کرد که آیا در آن زمان مردم این منطقه سفر داشته اند یا خیر.

مقامات بهداشت ایالتی اوهایو هم روز دوشنبه گفتند که تعداد مرگ و میرهای تایید شده و احتمالی ناشی از ویروس کرونا در اوهایو به یک هزار و 357 نفر رسیده است. تا به امروز مرگ دستکم یک هزار و 236 نفر تایید شده است.

در این میان ابتلا به کووید-19 در بیشتر افراد همراه با علایم خفیف تا متوسط بوده که با گذشت 2 هفته بهبود یافته اند، اما در افراد مسن و دارای مسائل زمینه ای بیماری شدیدتر همراه با علایم ذات الریه و یا مرگ بوده است.

براساس آخرین آمار تا به امروز بیش از یک میلیون و 385 هزار نفر در آمریکا به کووید-19 مبتلا شده و از این میان نزدیک به 82 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 22

به "کرونا از دی ماه در آمریکا فعال بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا از دی ماه در آمریکا فعال بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید