کشف گونه هندی ویروس کرونا در چین

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس اپیدمیولوژیست مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین بیان کرد: گونه هندی ویروس کرونا در بعضی از شهرهای این کشور کشف شده است.

کشف گونه هندی ویروس کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از فارس، وو زونیو، رئیس اپیدمیولوژیست مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین در گفت و گو با مطبوعات گفت: چین گونه جدید هندی ویروس کرونا را در بعضی از شهرهای چین کشف نموده است.

متخصص اپیدمیولوژی سی دی سی چین تأکید می نماید: اجرای اقدامات پیشگیرانه کلیدی برای جلوگیری از انتقال بیماری است.

وو زونیو ادامه داد: افزایش موارد کووید 19 در بعضی از کشورهای آسیایی بار دیگر هشدار داد که راه طولانی برای کنترل و پیشگیری از کووید 19 در پیش است؛ کنترل این همه گیری کاری سخت، پیچیده و طولانی مدت است.

این متخصص همچنین اشاره نمود: جهش ویروس کرونا از ابتدای بروز همه گیری کووید 19 در حال رخ دادن است و تا زمانی که همه گیری ادامه پیدا کند، متوقف نخواهد شد، اما انتقال انواع مختلف ویروس می تواند متوقف گردد. اجرای اقدامات مهار برای جلوگیری از گسترش سویه های جهش یافته و جلوگیری از وقوع جهش های جدید بسیار مهم است.

سازمان دنیای بهداشت (WHO) به تازگی اعلام نموده، گونه ای از ویروس که باعث کووید 19 می گردد و محتمل است در افزایش موارد ویروس کرونا در هند نقش داشته باشد، در بیش از 17 کشور دنیا پیدا شده است.

وو زونیو ، متخصص اپیدمیولوژی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 829

به "کشف گونه هندی ویروس کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف گونه هندی ویروس کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید