100 بسته آموزشی و فرهنگی بین دانش آموزان کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش مجله گیلاسفا، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) خراسان جنوبی گفت: 100 بسته آموزشی و فرهنگی با عنوان مهر و ماه بین دانش آموزان کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد.

100 بسته آموزشی و فرهنگی بین دانش آموزان کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سیدجواد موسوی، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) خراسان جنوبی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از توزیع بسته های تابستانه مهر و ماه از مناطق کم برخوردار این استان اطلاع داد.

موسوی گفت: این بسته ها شامل محتوا های آموزشی و سرگرمی هستند و در هربسته تعدادی اسباب بازی، گلدان در کنار کتاب کار برای جبران دروس عقب افتاده از پایه قبل دانش آموزان قرار داده شده است.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) خراسان جنوبی شرح داد: پیش از شیوع کرونا برای هرکدام از دانش آموزان مناطق محروم که تحت پوشش جمعیت هستند، یک پشتیبان آموزشی معین کردیم، اما پس از شیوع کرونا، پشتبان به صورت تلفنی با دانش آموزان ارتباط برقرار می کرد.

وی ادامه داد:، اما بعضی از این دانش آموزان تلفن یا حتی تلویزیون ندارند و به همین دلیل در جلساتی که گذاشتیم برنامه ریزی ما به این قرار شد که پیک های آموزشی تابستانه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا بخش هایی از کتاب درسی که پس از تعطیلات کرونایی، تدریس نشده و جامانده است، به آنان ارائه می گردد.

موسوی گفت: بخش دوم این بسته ها محتوای سرگرمی فکری برای دانش آموزان دارد و برای دانش آموزان متوسطه بسته های فرهنگی مانند کتاب دعای کوچک یا کیف هایی خاکی رنگ و حکاکی شده قرار دادیم.

وی بیان نمود: بخش دیگری از این بسته های فرهنگی و آموزشی با هدف آموزش کار به دانش آموزان بود؛ به این صورت که گیاه کاکتوس را در گلدان به حالت قلمه کاشتیم و همراه با یک بروشور به دانش آموزان تحویل دادیم و قرار بر این شد که پس از پرورش گل، گلدان ها را یا در بازارچه خیریه عرضه کنیم.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) اضافه نمود: با فروشگاه گل که این گلدان ها و گیاهان را از آن تهیه کردیم، قرار گذاشتیم که پس از پرورش گل ها، این گلدان ها را از ما تحویل گرفته و به فروش برساند و پول آن را به دانش آموزان بدهیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز 100 بسته مهر و ماه توزیع شده است، اضافه نمود: در اعیاد ذی حجه بنا داریم بسته هایی با عنوان علی فاتح خیبر توزیع کنیم که در این بسته ها شابلون هایی برای تهیه پرچم به مناسبت عید قربان و غدیر قرار گرفته است.

موسوی بیان نمود: در این بسته هدایایی قرار خواهیم داد تا دانش آموزان که در این ایام شیوع کرونا امکان برگزاری جشن در اماکن عمومی وجود ندارد، دانش آموزان برچسب و پرچم هایی را درب منزل خود بزنند و با هدایای داخل این بسته ها بتوانند جشن کوچکی در خانه بگیرند.

وی اعلام نمود: علاوه بر اینکه طرح همسفره با همسایه را در مرحله دوم ادامه می دهیم، برای ماه محرم نیز برنامه ریزی هایی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 129

به "100 بسته آموزشی و فرهنگی بین دانش آموزان کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 بسته آموزشی و فرهنگی بین دانش آموزان کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید