آپدیت نسل نو رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شد

به گزارش مجله گیلاسفا، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده عناوین رزیدنت اویل (Resident Evil) اعلام نمود که سه عنوان اخیر این مجموعه برای کنسول هاس نسل 9 نیز در دسترس خواهند بود. عناوین ذکر شده، رزیدنت اویل 7، بازسازی رزیدنت اویل 2 و بازسازی رزیدن اویل 3 هستند. این 3 عنوان در گذشته برای کنسول های نسل 9 به وسیله اجرای عناوین قدیمی روی سیستم تازه (Backwards Compatibility) در دسترس بود.

آپدیت نسل نو رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شد

کاربرانی که عناوین ذکر شده را روی کنسول های نسل 8 خریداری نموده بودند، می توانند آن را به طور رایگان برای کنسول های نسل 9 به روزرسانی نمایند. همینطور اینکه این ارتقاء کاملاً رایگان خواهد بود. این ارتقاء به نسل 9 ویژگی های خاصی را به کاربران ارائه خواهد داد. از موارد اضافه شده می توان به بهبود گرافیکی و نرخ فریم اشاره نمود. همینطور اینکه سیستم ری تریسینگ (Ray Tracing) نیز در این بازی وجود خواهد داشت.

برای افرادی که این عناوین را روی کامپیوتر تجربه می نمایند هم کپکام یک به روزرسانی نو عرضه خواهد نمود. در این به روزرسانی 3 عنوان رزیدنت اویل از لحاظ عملکردی بهتر خواهند شد. تجربه دوباره این عناوین با قابلیت های خاص کنسول های نسل 9 قطعاً لذت خاصی خواهد داشت.

مجموعه رزیدنت اویل یکی از پرطرفدارترین مجموعه های بازی است. این عناوین کیفیت بسیار بالایی داشته و باعث معروف شدن سبک ترسناک شدند. کپکام نیز در این مدت بسیار خوب عمل نموده و از این مجموعه عناوین بسیار خوبی را عرضه نموده است. بازسازی رزیدنت اویل 2 و 3 به طور کامل یک تجربه نو را به شما ارائه خواهند داد. هرچند داستان با عناوین اصلی یکی است ولی از لحاظ بصری به شدت بازی تغییر داشته است.

رزیدنت اویل 7 نیز آغاز داستان نو این مجموعه است. به طور کلی رزیدنت اویل 7 با عناوین قبلی تفاوت زیادی داشته و یک سطح نو از تجربه ترسناک را به شما ارائه خواهد داد. یکی از تغییرات شاخص، تغییر زاویه دید بازی از سوم شخص به اول شخص بود. همینطور اینکه داستان بازی به طور کلی از نو شده و به همین دلیل مجموعه رزیدنت اویل با شماره 7 تغییر بسیار زیادی کرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1273

به "آپدیت نسل نو رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نسل نو رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید