ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران اطلاع داد.

ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگاران، خوش قدم در هفتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران بر لزوم آمادگی سرویس حمل و نقل شهر تهران برای ارائه خدمات به خانواده ها در سال تحصیلی نو با توجه به اعلام زمان بازگشایی مدارس تاکید نمود و خواهان تسریع در معرفی پیمانکاران و رانندگان از سوی تاکسیرانی شد.

وی بعلاوه از ارسال شیوه نامه ثبت نام الکترونیک سرویس حمل و نقل دانش آموزان؛ مورد تایید کارگروه به منطقه ها اطلاع داد.

در ادامه نجار رئیس اداره امور اقتصادی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره اقدامات اجرا شده در حوزه سرویس دانش آموزی به وسیله کار گروه ارائه داده و نسبت به آماده سازی سامانه هوشمند نظارت سرویس با توجه به فرصت به جای مانده تا بازگشایی مدارس را مورد تاکید قرار داد.

موضوع واکسیناسیون رانندگان سرویس حمل ونقل دانش آموزی از موضوعات مورد اشاره دیگر این نشست بود که اعضا خواهان معین تکلیف واکسیناسیون رانندگان از سوی تاکسیرانی شده و آمادگی آموزش و پرورش را جهت همکاری در تامین فضای واکسیناسیون، در اختیار قرار دادن فهرست رانندگان سنوات قبل جهت اطلاع رسانی یا سایر اقدامات موثر در این خصوص را اعلام کردند.

بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کریمی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران هم درخواست تشکیل جلسه مشترک با تاکسیرانی تهران جهت تسریع در امور مربوط به سرویس حمل ونقل دانش آموزان استثنایی و امور اقتصادی مربوط به این حوزه را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 968

به "ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید