اتحادیه عرب از کوشش ها برای حل بحران قطر با اعراب استقبال می نماید

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب از حمایت این اتحادیه از کوشش ها برای حل و فصل بحران قطر با کشورهای عربی اطلاع داد. وی در این خصوص گفت: اتحادیه عرب از کوشش های کویت در این زمینه حمایت می نماید.

اتحادیه عرب از کوشش ها برای حل بحران قطر با اعراب استقبال می نماید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، دبیرکل اتحادیه عرب همچنین گفت: شکاف ها میان قطر و کشورهای عربی باید کمتر گردد. از همین روی، اتحادیه عرب از کوشش های کویت برای از بین بردن شکاف های موجود قدردانی می نماید.

پیشتر احمد الناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت در این خصوص گفته بود: تا به امروز گفتگوهای ثمربخشی در این زمینه اجرا شده است. در راستای کوشش ها برای تحقق آشتی میان قطر و 4 کشور عربی، تا به امروز گفتگوهایی اجرا شده است که می توان آنها را مثمرثمر توصیف کرد. پس از این اظهارات وزیر خارجه کویت نیز محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تأکید کرد: اظهارات وزیر خارجه کویت گام مهمی در جهت حل بحران محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، چهار کشور عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین از پنجم ژوئن 2017 روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند و ضمن محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور، 13 شرط از جمله کاهش روابط با تهران و تعطیلی شبکه الجزیره را برای از سرگیری این روابط مشخص کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 298

به "اتحادیه عرب از کوشش ها برای حل بحران قطر با اعراب استقبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه عرب از کوشش ها برای حل بحران قطر با اعراب استقبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید