برترین راه برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی

به گزارش مجله گیلاسفا، همکاری شرکت ویزا یونایتد و آژانس مسافرتی ندای سفر برترین شرایط را برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی کشورهای مختلف با برترین قیمت فراهم نموده است.

برترین راه برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی

صنعت گردشگری و بخصوص سفرهای هوایی به کشورهای دیگر یکی از اولین خدماتی بود که تحت تاثیر افزایش قیمت دلار نهاده شد و امروز مسافرت های تفریحی یا کاری و حتی تحصیلی و بعلاوه اقدام برای اخذ ویزای شنگن یا ویزای سایر کشورها هزینه بسیار بالاتری نسبت به سال گذشته پیدا نموده است.

اکنون بسیاری از مسافران بدنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند هزینه های تهیه ویزا و تورهای مسافرتی را تا حدی کاهش دهند که در بعضی موارد هم به نتیجه مطلوب نرسیده و درصورت امکان از سفر و برنامه های خود صرف نظر می نمایند.

اما در این بین همکاری دو مجموعه معتبر ویزا یونایتد و ندای سفر توانسته است بعضی از این مسائل را حل نماید و برترین راه حل برای مسافران باشد و ارائه برترین و باکیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان با مناسب ترین قیمت باعث محبوبیت این برندها میان مسافران شده است.

ویزا یونایتد

کاربران با مراجعه به وب سایت ویزا یونایتد می توانند برای اخذ ویزای شنگن، انگلیس، کانادا، روسیه، چین و بعلاوه کشورهای همسایه مانند امارات، آذربایجان، قطر و سایر کشورها اقدام نمایند و در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین قیمت ویزای خود را دریافت نمایند.

همانطور که می دانید کشورهای حوزه شینگن از نمونه کشورهایی هستند که برای ویزای آن ها باید حداقل 3 ماه قبل از سفر اقدام کرد. بعلاوه کانادا از جمله کشورهایی است که برای اخذ ویزای کانادا باید حداقل از 4 ماه قبل از قصد سفر اقدام کنید.

یکی از ویژگی های خاص ویزایونایتد (visaunited.com) که محبوبیت خاصی میان مسافران پیدا نموده، ارائه تضمین اخذ ویزا است. بعلاوه ارائه مشاوره رایگان جهت اخذ انواع ویزای با مدت 5 ساله یا مولتی ویزای کانادا و انواع اقامت شنگن جزو ویژگی های این مجموعه است.

ویزای کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا شناخته شده که سالیانه افراد با اهداف متفاوت وارد این کشور می شوند.

از انواع ویزاهایی که برای مهاجران صادر می شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویزای گردشگری
  • ویزای شغلی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای تحصیلی

متداول ترین نوع ویزایی که به طور معمول برای صدور ویزای کانادا تقاضا میگردد نوع گردشگری است.

برای اخذ ویزای تضمینی کانادا شما احتیاج به مشاورین و کارشناسان مجرب در این زمینه دارید، چراکه جهت اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان جهت تقریبا ناهمواری است و شما احتیاجمند متخصصانی هستید که به شما مشاوره دقیق و کاملی ارائه دهند و با همراهی تان جهت پیش رو را برایتان هموارتر و سریع تر نمایند.

ویزای شینگن

ویزای شینگن سندی است که با صدور آن به وسیله مقامات مربوطه برای اشخاصی که علاقه مند به سفر یا بازدید از کشورهای عضو شینگن هستند، این امکان را ایجاد می نماید.

محدوده شینگن متشکل از 26 کشور است که طبق قراردادی توافق نموده ند تا ساکنین شان در دیگر کشورهای عضو شینگن همانند کشوری آزاد تردد داشته باشند. 22 کشور از این مجموعه 26 عددی عضو اتحادیه اروپا و 4 کشور دیگر آن عضو انجمن تجارت آزاد اروپا یا همان EFTA هستند.

کانادا نیز به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا شناخته شده و سالیانه افراد با اهداف متفاوت وارد این کشور می شوند.

ویزا یونایتد جهت تهیه انواع ویزاها شامل ویزای گردشگری، ویزای شغلی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی که برای مهاجران صادر می گردد، برترین خدمات را ارائه می دهد.

آژانس مسافرتی ندای سفر

در کنار خدمات منحصر به فردی که ویزایونایتد ارائه می دهد، مجموعه معتبر ندای سفر نیز برترین شرایط را برای تورهای مسافرتی ارائه می نماید.

آژانس مسافرتی ندای سفر nedayesafar.com با مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه دهنده مستقیم تورهای گردشگری، تفریحی، زیارتی و بعلاوه برگزارنماینده تورهای داخلی است.

ارائه برترین خدمات و مناسب ترین قیمت برای تور استانبول و سایر شهرهای زیبای ترکیه و بعلاوه تور دبی، تایلند، روسیه، گرجستان و سایر کشورهای گردشگری جزو ویژگی ها این مجموعه است. تورهای داخلی نیز برای شهرهای پرطرفدار مانند مشهد و کیش و سایر شهرها به وسیله ندای سفر ارائه می گردد.

تورهای استانبول ترکیه

همانطور که می دانید، تور استانبول در ایران هواداران بسیاری دارد؛ زیرا این شهر دوست داشتنی قطب تجاری و صنعتی و مرکز مالی و فرهنگی و بزرگترین شهر ترکیه است که بین هفت تپه احاطه شده و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره نهاده شده است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر است. استانبول به وسیله آبراه بوسفور به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. تنها شهر دنیا که در دو قاره نهاده شده، استانبول است که بوسیله دو پل معلق بزرگ و زیبا با هم ارتباط دارد. قبل از آنکارا استانبول مرکز کشور ترکیه بوده و سومین شهر گردشگری دنیا به شمار می آید که اکثرا ترک زبان هستند. این شهر از لحاظ اقتصاد گردشگری با دارا بودن تعداد زیادی هتل و مشاغل دیگر مرتبط با گردشگر رشد چشمگیری داشته است و توانسته به گردشگرانی که به این شهر می آیند، خدمات مناسبی را ارائه کند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر بین المللی و رزرو هتل هایی با خدمات متنوع جزو خدمات باکیفیت این مجموعه است.

تورهای طبیعت گردی یکروزه

ارائه متنوع ترین خدمات تور یکروزه طبیعت گردی هم یکی از خدمات ندای سفر است که در این روزهای تابستانی هواداران بسیاری دارد.

وقتی از طبیعت سخن می گوییم، خواه ناخواه ارتفاعات و دامنه های کوه های کوتاه و بلند سنگی و صخره ای، گاه خشک و گاه سفیدپوش، رودخانه های خروشان، پونه زارها در کنار چشمه ساران، گل های لاله و شقایق، کویر و غار، دریاچه های کوهستانی و تالاب های زیبا در فکر ما تداعی می نماید، همه این ها گویای زیبایی های طبیعت و یکپارچگی و بکری طبیعت است که از گذشتگان برای ما به عنوان میراث به جا مانده است.

تور یکروزه قلعه الموت و دریاچه اوان، تور عسل محله، تور آبشار گزو و جنگل لفور، تور تنگه واشی، تور دوچرخه سواری جزو محبوب رین تورهای طبیعت گردی آژانس ندای سفر است.

در سرانجام پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویزا یونایتد و ندای سفر به وب سایت این مجموعه ها مراجعه کنید.

منبع: کجارو / virlan.com
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1209

به "برترین راه برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین راه برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید