جنجال ازدواج دوم بیگ رامی قهرمان مستر المپیا

به گزارش مجله گیلاسفا، انتشار تصاویری از ازدواج دوم بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی بپا نموده است.

جنجال ازدواج دوم بیگ رامی قهرمان مستر المپیا

به گزارش خبرنگاران، در عکس منتشر شده از ممدوح السبعی، قهرمان مصری پرورش اندام دنیا معروف به بیگ رامی در حالی که بازوی یک عروس محجبه را در دست گرفته بود ظاهر شده است. این عکس به طور گسترده در شبکه های اجتماعی پخش شد، به خصوص که مدت کوتاهی از دومین قهرمانی متوالی بیگ رامی در مستر المپیا می گذرد.

رسانه های مختلف به نقل از منابع نزدیک به بیگ رامی تایید کردند که او برای دومین بار ازدواج نموده است، در حالی که بعضی دیگر تایید کردند که همسر اول و دخترانش از ازدواج او اطلاعی نداشته است.

پس از انتشار این گزارش ها، نظرات کاربران شبکه های اجتماعی به دو دسته تقسیم شد، بسیاری از کاربران از اینکه بیگ رامی با رسیدن به معروفیت همسر اولش را رها نموده بود، خشم خود را ابراز و به شدت از او انتقاد کردند.

در حالی که بعضی دیگر معتقد بودند که قهرمان مصری اشتباهی مرتکب نشده و او حق دارد دوباره ازدواج کند و خوشبختی پیدا کند.

اگرچه بیگ رامی از اظهار نظر در خصوص این موضوع اجتناب کرد، اما ویدئویی را در حساب فیسبوک خود منتشر کرد که در آن به طور غیرمستقیم به این موضوع پرداخت.

وی گفت: هیچکس احوال دیگران را نمی داند و آن ها را قضاوت می نماید، خداوند ما را نیافریده است که همدیگر را در قبال چیزی بازخواست کنیم، این بدان معنا نیست که ما جوابگو نیستیم. گاهی اوقات اشتباه می کنیم و گاهی درست عمل می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1109

به "جنجال ازدواج دوم بیگ رامی قهرمان مستر المپیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال ازدواج دوم بیگ رامی قهرمان مستر المپیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید