طباطبایی: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند، اگر یاری جامعه کاراته نبود، اعزام به قهرمانی آسیا سخت می شد

به گزارش مجله گیلاسفا، رییس فدراسیون کاراته گفت: انشالله با مدال های رنگارنگ و موفقیت کاروانی که عزم و ایمان نام گذاری شده است با عزم استوار و ایمان، یک نتیجه تاریخی برای کاراته کشورمان رقم خواهیم زد.

طباطبایی: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند، اگر یاری جامعه کاراته نبود، اعزام به قهرمانی آسیا سخت می شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حسن طباطبایی در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از صالحی امیری که همواره حامی ورزش کاراته است تشکر می کنم. بعلاوه از احمد راستینه، نماینده مجلس که او نیز حامی کاراته است و دان 7 کاراته دارد. از همه اساتید و مربیان حاضر در جلسه که گرمابخش مراسم امروز ما بودند نیز تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: حدود سه دوره است که مسابقات تیم های پایه در کشور برگزار نمی شد و در مسابقات آسیایی و دنیا غایب بودند. علت این بود که جمعیت بزرگی باید اعزام می شد. در دوران گذشته بحث المپیک بود و سپس این شرایط کرونا بود که باعث لغو مسابقات آسیایی شد.

رییس فدراسیون کاراته تاکید نمود: اگر یاری جامعه بزرگ کاراته نبود، این اعزام کاری سخت و نشدنی بود. ضمن اینکه تأکید می کنم این اعزام بسیار کیفی است. تقریباً پس از شرایط کرونا، اردو ها به صورت مرتب برگزار گردید و ملی پوشان با تمام مسائل و سختی ها، عاشقانه در اردو ها حضور یافتند و در کنار مربیان مصمم خود با تمام وجود تمرین کردند.

طباطبایی ادامه داد: از همه مربیانی که خالصانه با کمترین امکانات تیم را آماده کردند تشکر می کنم. انشالله با مدال های رنگارنگ و موفقیت کاروانی که عزم و ایمان نام گذاری شده است با عزم پایدار و ایمان، یک نتیجه تاریخی برای کاراته کشورمان رقم خواهیم زد.

وی گفت: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند که ورزشکاران را با کمترین امکانات برای حضور در صحنه های بزرگ بین المللی آماده می نمایند. امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد و پرچم کشور را بار ها در قزاقستان به اهتزاز درآوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1132

به "طباطبایی: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند، اگر یاری جامعه کاراته نبود، اعزام به قهرمانی آسیا سخت می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند، اگر یاری جامعه کاراته نبود، اعزام به قهرمانی آسیا سخت می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید