فشمی: حضور 400 استارتاپ و شرکت با نوآوری های خاص در نمایشگاه اینوتکس ، پیش بینی سرمایه گذاری 20 میلیاردی

به گزارش مجله گیلاسفا، دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس 2021 از حضور 400 استارتاپ و شرکت با نوآوری خاص در این نمایشگاه خبر داد.

فشمی: حضور 400 استارتاپ و شرکت با نوآوری های خاص در نمایشگاه اینوتکس ، پیش بینی سرمایه گذاری 20 میلیاردی

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، صبح امروز، سه شنبه 28 اردیبهشت ماه دهمین دوره رویداد نمایشگاهی اینوتکس 2021 در فضای باز پارک فناوری پردیس افتتاح شد. فشمی دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس 2021 درباره این رویداد در جمع خبرنگاران بیان نمود: امسال در بخش نمایشگاهی حدود 400 استارتاپ و شرکت به ارائه آخرین محصولات، دستاورد ها و تکنولوژی هایشان می پردازند.

فشمی با بیان اینکه طی 4 روز برگزاری این رویداد، در کنار بخش نمایشگاهی بیش از 20 رویداد مختلف تجاری و ترویجی برگزار خواهد شد، ادامه داد: غیر از برنامه های ریورس پیچ که ارائه نیاز های فناورانه صنایع مختلف است، رویداد هایی مثل کافه سرمایه را داریم که هرساله سرمایه گذاران در آن جمع می شوند و امسال همراهی سرمایه گذاران کشور ترکیه را در این بخش داریم.

دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس 2021 گفت: تا به امروز برای برگزاری 300 جلسه با سرمایه گذاران هماهنگ شده است. کشور های روسیه، لهستان، ترکیه و تاجیکستان در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کردند، اما حضور کشور ترکیه در این رویداد پررنگ تر است. در بخش کافه سرمایه 35 شرکت سرمایه گذاری ایرانی حضور دارند در بخش نمایشگاهی حدود 10 شرکت، بنابراین در مجموع حدود 45 شرکت سرمایه گذاری حضور دارند.

وی اضافه کرد: در دوره گذشته اینوتکس برای رویداد کافه سرمایه حدود 18 میلیارد و 300 میلیون تومان سرمایه گذاری روی استارتاپ ها انجام گرفت. امسال با توجه به حضور سرمایه گذاران کشور ترکیه (7 سرمایه گذار به دعوت ایران حاضر شدند) و تعدد بیشتر سرمایه گذاران ایرانی به نظر می رسد که سرمایه گذاری به مبلغی بیشتر از 20 میلیارد تومان برسد و امیدواریم که این عدد محقق شود.

فشمی گفت: با توجه به شرایط کرونا و لغو سفر ها سرمایه گذاران ایرانی در رویداد حضور دارند، اما سرمایه گذاران خارجی به صورت آنلاین حاضر هستند.

وی بیان کرد: در بخش استیج، شرایط اقتصادی و مسائل تحریمی، جهانی شدن کسب و کارها، چالش های زیست بوم نوآوری و فناوری کشور بررسی می شود. در بخش نکستیشن سخنرانی ها و پنل های مختلفی وجود دارد که حوزه های تخصصی اینترنت اشیاء، بلاکچین و ... ر در سرفصل های مختلف شامل می شود.

به گفته فشمی برای اولین بار مستند هایی که درباره تکنولوژی ها این رویداد در سال 2020 ساخته شده با زیرنویس اختصاصی ما و فیلیمو به نمایش گذاشته می شود و سازنده مستند در همه آن برنامه ها صحبت خواهند کرد.

فشمی در پاسخ به این سوال که استارتاپ ها و شرکت های کدام حوزه در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: در نمایشگاه اینوتکس برای هر شرکت و استارتاپی که نوآوری خاصی را داشته باشد، جای است. براین اساس در این نمایشگاه تمام استارتاپ ها و شرکت های مختلف حضور دارند.

دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس 2021 بیان نمود: امروز رونمایی از سه تفاهم نامه مشترک را داریم و در روز های آینده برگزاری رویداد از محصولات و خدمات شرکت های حاضر رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، تمام غرفه های حاضر در نمایشگاه اینوتکس دارای پلتفرم مجازی در سایت نمایشگاه نیز هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 847

به "فشمی: حضور 400 استارتاپ و شرکت با نوآوری های خاص در نمایشگاه اینوتکس ، پیش بینی سرمایه گذاری 20 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشمی: حضور 400 استارتاپ و شرکت با نوآوری های خاص در نمایشگاه اینوتکس ، پیش بینی سرمایه گذاری 20 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید