معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 (مراسم آنپکد 2021 سامسونگ) ، پخش زنده تمام شد

به گزارش مجله گیلاسفا، بالاخره بعد از ماه ها انتظار، سامسونگ در تاریخ 20 مرداد با برگزاری یک مراسم گلکسی آنپکد تازه در سال 2021 از گوشی های تاشوی تازهش یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 رونمایی می نماید. البته در کنار این دو گوشی چشم انتظار معرفی چند محصول دیگر هم هستیم. پخش زنده مراسم سامسونگ را می توانید چهارشنبه 20 مرداد رأس ساعت 18:30 به وقت ایران در همین صفحه از خبرنگاران مگ دیدن کنید.

معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 (مراسم آنپکد 2021 سامسونگ) ، پخش زنده تمام شد

به لطف افشای اطلاعات گسترده از گوشی های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، تقریبا نکته ناگفته ای از آن ها باقی نمانده است. گلکسی زد فلیپ 3 مانند نسل قبلی مکانیسم عمودی دارد و از نمایشگر اصلی 6.7 اینچی و نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی دو دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

در ادامه باید به گلکسی زد فولد 3 اشاره کنیم که مجهز به نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی است. در کنار سه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، باید به دو دوربین سلفی هم اشاره کنیم که یکی از آن ها زیر نمایشگر تعبیه شده است. هر دو گوشی دارای گواهی IPX8 هستند و این یعنی ضد آب محسوب می شوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این گوشی، پشتیبانی آن از قلم S Pen است.

مدتی قبل اعلام شد که گوگل برای توسعه نسخه نو Wear OS با سامسونگ همکاری نموده و قرار است نوترین ساعت های هوشمند سامسونگ با این نسخه نو عرضه شوند. یکی از آن ها گلکسی واچ 4 کلاسیک است که در سه مقدار با حاشیه فیزیکی چرخان عرضه می گردد. ساعت دیگر هم گلکسی واچ 4 نام دارد که قرار است جایگزین مدل اکتیو گردد و طراحی مدرن تری دارد.

علاوه بر این گجت، به احتمال زیاد در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 هم معرفی خواهد شد. گفته می گردد این هدفون نسبت به نسل قبلی طراحی بهتری دارد و با رنگ های بیشتری به دست کاربران می رسد. از بین قابلیت های احتمالی آن می توانیم به کاهش مقدار و پشتیبانی از امکان حذف نویز فعال اشاره کنیم.

با توجه به گزارش های منتشر شده، در این مراسم شاهد معرفی این گجت ها خواهیم بود و ظاهرا در این رابطه غافلگیر نخواهیم شد. در نهایت بار دیگر برای یادآوری باید بگوییم که پخش زنده مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ را چهارشنبه رأس ساعت 18:30 به وقت ایران، از خبرنگاران مگ می توانید دیدن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 941

به "معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 (مراسم آنپکد 2021 سامسونگ) ، پخش زنده تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 (مراسم آنپکد 2021 سامسونگ) ، پخش زنده تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید