شرایط قیمت مرغ در بازار امروز 7 دی 99

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه بدلیل عرضه گسترده مرغ در روز های اخیر قیمت این محصول کاهش یافته است، گفت: در بعضی نقاط تهران قیمت مرغ حتی پایین تر از نرخ مصوب در حال عرضه است.

شرایط قیمت مرغ در بازار امروز 7 دی 99

به گزارش ایرنا، رضا سالمی گفت: عرضه گسترده مرغ گرم و منجمد بدلیل افزایش غیر متعارف این محصول در دستور کار اداره کل پشتیبانی امور دام استان نهاده شد که پس از حدود یک ماه این قیمت به تعادل رسید.

وی اضافه نمود: قیمت مرغ در تهران تا کیلویی 30 هزار تومان رسیده بود که با عرضه گسترده آن تا حدودی قیمت این محصول کاسته شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: در میدان بهمن تهران مرغ با قیمت کیلویی 18 هزار و 500 تومان در حال عرضه است و بعلاوه در بعضی نقاط تهران هم مرغ با قیمت کیلویی کمتر از 20 هزار تومان و حتی کمتر از نرخ مصوب عرضه می گردد.

وی اعلام نمود: با ایجاد تعادل در قیمت مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار و سایر فروشگاه های زنجیره ای کمبودی در عرضه این محصول وجود ندارد.

شبکه توزیع تخم مرغ سنتی است

سالمی بعلاوه درباره دلیل اصلی افزایش تخم مرغ هم گفت: شبکه عرضه تخم مرغ بدلیل سنتی بودن آن شاهد تعدد واسطه ها هستیم که این امر موجب افزایش این محصول می گردد.

وی تاکید نمود: در حال ترمیم شبکه توزیع تخم مرغ هستیم و به همین منظور سردخانه تهرانپارس را ساماندهی کردیم و کوشش داریم تخم مرغ را با قیمت مصوب به دست مردم برسانیم.

مدیرکل پشتییبانی امور دام استان تهران اعلام نمود: در روز های اخیر با عرضه پایدار و منظم قیمت تخم مرغ به شانه ای حدود 28 هزار تومان رسید و کوشش داریم قیمت این محصول هم به ثبات و پایداری برسانیم.

وی یادآور شد: در زمینه مرغ و تخم مرغ با هیچ کمبودی روبرو نیستیم و باید با نظارت در عرضه و قیمت این محصولات را واقعی و طبق مصوبات تنظیم بازار بدست مردم برسانیم.

سالمی در مورد گوشت قرمز هم گفت: در این زمینه مسئله ای وجود ندارد و قیمت ها هم طبق مصوبات در حال عرضه است گرچه در روز های اخیر شاهد کاهش چند درصدی قیمت این محصول در بازار بوده ایم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 947

به "شرایط قیمت مرغ در بازار امروز 7 دی 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قیمت مرغ در بازار امروز 7 دی 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید