کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه

به گزارش مجله گیلاسفا، شیائومی کاتالوگ گسترده ای از محصولات خانگی با نام تجاری میجیا دارد که در آن دستگاه هایی مانند کتری، جاروبرقی رباتیک، تصفیه کننده هوا، ماشین لباسشویی، یخچال، رطوبت گیر و حتی آبگرمکن به چشم می خورند.

کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه

به گزارش خبرنگاران، این غول چینی به تازگی در سرزمین مادری خود یک دستگاه تهویه مطبوع قدرتمند راه اندازی کرده است. این کولر گازی که 1.5HP میجیا نام دارد، توان 1.5 اسب بخار و محدوده دمایی بین -32 تا درجه سانتیگراد را ارائه می دهد و قادر است هر اتاقی را در کمتر از یک دقیقه خنک یا گرم کند.

این دستگاه به یک بادگیر سه بعدی با زاویه گسترده مجهز شده است و قادر است هر اتاقی را در کمتر از یک دقیقه خنک یا گرم کند. کولر گازی نو دارای یک نمایشگر رنگی داخلی می باشد. این کولر گازی عملکرد بهتری را در مقایسه با بادگیر های سنتی ارائه می دهد و قادر است سالانه 112 کیلووات ساعت در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

این دستگاه دارای چهار حالت مختلف است و از فناوری ضد سرمایش ناگهانی در هنگام یخ زدایی استفاده می کند. بر خلاف مدل های سنتی، کولر گازی نو شیائومی در حین یخ زدایی گرما را از اتاق جذب نمی کند. کولرگازی 1.5HP میجیا با استفاده از فناوری ضد سرمایش ناگهانی، همیشه در حالت گرمایش واقع شده است و بدون توقف عملیات یخ زدایی را انجام می دهد. این کار به بهبود اثر تبادل حرارتی دستگاه کمک می کند.

به طور کلی، فناوری نو ضد سرمایش ناگهانی این کولر گازی، سبب بهبود قابلیت گرمایشی آن خواهد شد. این سیستم تهویه مطبوع دارای گرمایش و سرمایش سریع است و سرعت کمپرسور را می توان در عرض چند ثانیه به اندازه ده برابر افزایش داد. یکی از نقاط قوت کولرگازی نو شیائومی، برخوداری آن از سیستم خودتمیز شوندگی است. این سیستم وظیفه تمیز نگه داشتن قطعات داخلی و خارجی دستگاه را بر عهده دارد. همچنین به فیلتر ضد باکتری و ضد کپک نیز مجهز شده است.

این دستگاه تهویه مطبوع در چین با قیمت اولیه 2799 یوان (~409 دلار) به فروش می رسد. قیمت اصلی این دستگاه 2999 یوان (~438 دلار) خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1305

به "کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید