آب مشترکان بدمصرف قطع می گردد!

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی رحیمی با بیان اینکه آئین نامه برخورد با مشترکین پرمصرف اداری و خانگی ابلاغ شده است اضافه کرد: طبق دستورالعمل های این آئین نامه به مشترکین پرمصرف دوبار اخطار قطع ارسال می گردد که اگر مشترکین پس از دریافت این اخطار ها اندازه مصرف خود را کاهش ندهند اجازه اعمال محدودیت و یا قطع آب این مشترکین صادر خواهد شد.

آب مشترکان بدمصرف قطع می گردد!

وی با بیان اینکه شرکت آبفای منطقه یک، اصلاح مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری را از خود شروع نموده است گفت: سازمان صداوسیما، باشگاه انقلاب و پادگان ها و مراکز نظامی موجود در منطقه یک، بزرگترین مصرف نمایندگان این بخش هستند که ما از آن ها درخواست همکاری برای آنالیز شبکه آب موجود در این سازمان ها را داریم.

رحیمی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با ادارات برای کاهش مصرف آب در تابستان گفت: ادارات باید تا 20 درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند البته این رقم در بخش خانگی 10 درصد است.

وی گفت: شهرداری ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز نیستند و باید انشعاباتی را که در سال های گذشته بدون شناسنامه کشیده و استفاده شده است، جمع آوری نمایند بعلاوه ایستگاه های آتش نشانی باید از مصارف غیرضرور خودداری نمایند و از آب فقط برای برطرف حوادث استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران اضافه نمود: 15 تا 20 درصد مصارف آب شرب استان تهران متعلق به بخش اداری است.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1245

به "آب مشترکان بدمصرف قطع می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب مشترکان بدمصرف قطع می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید