اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا امریکا

به گزارش مجله گیلاسفا، با وجود پارکهای استانی، جنگلهای ملی، و طبیعت های دست نخورده بی شمار در مینه سوتا، کمبود مکان های عالی جهت کمپینگ در مینه سوتا امریکا وجود ندارد. از میان دریاچه ها و آبراهه ها و طبعیت های دست نخورده منطقه واترز کانئو بنداری، در بخش جنوبی استان در سرتاسر چمنزارهای مواج، اردوگاه های مینه سوتا یافت می شوند که همه آن ها امکانات منحصر به فرد و دسترسی فوری برای ماجراجویی های در فضای باز را ارائه می دهند. آیا شما دنبال محل پارک کردن و RV برای مدتی محدود می شد، یا میخواهید خارج از وسیله نقلیه خود بخوابید؟ اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا خیلی دور نیستند. بسیاری از کمپین های مهم در پارک های استانی هستند، اما استان های مختلف و جنگل های ملی مینه سوتا شامل اردوگاه های فراوانی هستند که هر کسی به آسانی می تواند شب های زیادی را برای خوابیدن در زیر آسمان پرستاره در آنجا سپری کند.

اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا امریکا

اردوگاه قورباغه چوبی در جنگل استانی کابوتوگاما

در مینه سوتا 58 جنگل استانی مختلف وجود دارند، که بسیاری از آن ها، اردوگاه های مینه سوتا را تشکیل می دهند. اردوگاه هایی مانند قورباغه چوبی را برای کمپینگ در مینه سوتا پیشنهاد می نمایند، که مقرون به صرفه تر از پارک های محلی مجاور که اغلب کم و بیش شلوغ بوده، می باشند. همه اردوگاه های مینه سوتا در جنگل های استانی آن ابتدایی در نظر گرفته شده و مکانهای نصب چادر کاملاً با میزهای پیک نیک و حلقه هایی برای درست کردن آتش، با توالت های چاله ای و شیرهای آب شیرین مخروطی که در سراسر آن یافت می شوند، مجهز شده اند. در حالی که شما می توانید میزان اندکی از پولتان را هنگام گذران تعطیلات در تمام اردوگاه های جنگل استانی مینه سوتا ذخیره کنید، از نظر منظره ها زیبا و دسترسی نزدیک به جاذبه ها، همه آن به شما بر می گردد.

اردوگاه قورباغه چوبی در جنگل استانی کابو توگاما، بزرگترین اردوگاه جنگلی استانی و از اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا است که شامل 61 کمپ موقت غیر الکتریکی می باشد که نه تنها دسترسی آسان به ماجراجویی در اطراف جنگل دولتی کابوتوگاما را فراهم می نماید، بلکه در ورودی پارک ملی ویوجروس قرار گرفته و نقطه عطفی را برای ورود به دنیای نوی ایجاد می نماید. اردوگاه پارک ملی ویوجروس (Voyageurs)، به عنوان یکی از چند کمپینگ در حال خدمت رسانی با دسترسی به آب و غذا است، این اردوگاه ابتدایی، نخستین مکان دسترسی بوده که خیلی سریع پر می گردد. یک شب اقامت در قورباغه چوبی، ماجراجویی طولانی در ویوجروس است که با حرکت در کمپ سایت هایی که در داخل پارک ملی وجود دارند، همراه است. حتی اگر برنامه سفر شما شامل اقامت شبانه در ویوجروس نباشد، جنگل های استانی نورث وود و کابوتوگاما دلایل فراوانی هستند که اقامت شبانه را به شما پیشنهاد می نمایند.

اردوگاه لیک ویو در پارک استانی پدر هنپین

پارک استانی پدر هنیپن، واقع در ساحل دریاچه میله لاکس به نام یک کشیش پس از قرن هفدهم، نامگذاری شده است، کسی که برای اولین بار در خصوص این پارک نوشت. دریاچه میله لاکس یکی از بزرگترین دریاچه های درون مرزی در مینه سوتا است و اردوگاه لیک ویو در پارک استانی پدر هنیپین برای استفاده نمایندگان در طول شب صندلی در ردیف جلو به همه آن ها می دهد. لیک ویو به 60 کمپسایت الکتریکی و غیر الکتریکی تقسیم شده است که در همه بخشها دسترسی به دستشویی، حمام و شیر آب و مهمتر از همه دسترسی آسان به دریاچه میل لاکس (Mille Lacs) به صورت اسکله ماهی گیری و مکانهایی برای بستن قایق ها وجود دارد. چادرها، کمپ های مجهز و RV ها تا بالاتر از 60 فوت طول، پذیرای شما در پدر هنپین هستند، و اگر هنگام رزرو مکان اردوگاه لیک ویو پر بود، اردوگاه مپل گرو، یکی دیگر از اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا با حدود 40 کمپ سایت در همین نزدیکی میزبان شما خواهد بود، هرچند کاملاً نزدیک به آب نیست.

اردوگاه پورتسموث، منطقه تفریحی استانی کایونا کانتری

کایونا کانتری به عنوان یکی از نوترین منطقه ها تفریحی این استان مناسب برای کمپینگ در مینه سوتا، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین ها شده است. معدن آهن قدیمی با چاله های فراوان رها شده که با آب فیروزهای رنگ پر شدهاند و 25 مایل از برترین مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان در مینه سوتا آن را احاطه نموده اند. برترین راه برای تجربه کردن همه آنها، ماندن در محدوده اردوگاه پورتسموث است. 5000 متر مربع اردوگاه پورتسموث، در قسمت شرقی منطقه تفریحی استان کایونا کانتری و در نزدیکی سواحل دریاچه معدن پورتسموث واقع می باشد، اردوگاه پورتسموث دارای 18 مکان الکتریکی، 15 مکان غیر الکتریکی و 4 مکان پیاده روی در نزدیکی قسمت پارکینگ است. همه ساکنان محل اردوگاه کایونا کانتری دسترسی به امکانات آب آشامیدنی تازه، به ویژه، دسترسی سریع به تمام امکانات تفریحی شامل از جمله بیش از 20 دریاچه طبیعی و مصنوعی، تک مسیرهای فراوان دوچرخه سواری کوهستانی و منظره ها زیبایی که فراتر از افق توسعه یافته اند در آنجا را دارند که همین امر باعث شده که این اردوگاه نو، تبدیل به یکی از اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا تبدیل شده است.

پارک استانی افتون مکان کوله پشتی

یکی دیگر از اردوگاه های مینه سوتا پارک استان آفتون است که در کمتر از نیم ساعتی شرق سنت پل واقع است، این پارک، مکانی با محبوبیت فراوان است که مسافران را از شهرهای دوقلو و فراتر از آن را جذب می نماید. چیزی که باعث می گردد اردوگاه افتون بین پارکهای استانی مینه سوتا منحصر به فرد باشد، سیستمی است که فقط در دسترس کسانی است که مشتاق به حمل وسایل خود با کوله پشتی در این مکان ها هستند. 27 سایت بک پکینگ در پارک استان آفتون کمتر از یک مایلی جایگاه پارکینگ قرار گرفته است و همه آن ها شامل یک میز پیک نیک، حلقه برای درست کردن آتش و فضای بزرگ برای نصب یک یا دو چادر هستند، بعلاوه دسترسی به توالت عمومی و شیر آب وجود دارد. سایت بک پکینگ در آفتون متفاوت بوده و از پنهان تا در معرض دید می باشند و همه منظره ها دسترسی به محوطه های جنگل و فضای سبز اطراف از جمله سیستم پیاده روی وسیع که از میان پارک عبور می نماید را، ارائه می نمایند. هیچ کمپ سایت دیگری در همسایگی یا جای دیگر وجود نداشته و حریم خصوصی بیشتری از میزان میانه اردوگاه را ارائه می دهد، اما شنیدن صدای جرقه های آتش در شب، که مربوط به کمپ های دیگر در این نزدیکی ها هستند غیر عادی نیست و به شما یادآوری می نماید، که شما کاملاً در جنگل تنها نیستید.

اردوگاه دریاچه فال، جنگل ملی سوپریور

کمبودی در کمپینگ در مینه سوتا وجود ندارد. در سراسر این ناحیه ناهموار و وحشی کشور، بازدیدنمایندگان شبانه، انواع مختلفی از گزینه های کمپینگ از جمله سایت های بک پکینگ که تنها به قایق ها دسترسی داشته تا اردوگاه های پذیرایی RV با امکانات مدرن را دارند. اردوگاه دریاچه فالز واقع در شرق الی، نمونه عالی از اردوگاه های نوین در جنگل ملی سوپریور است که شامل آب تمیز و توالت در میان بسیاری از چیزهای دیگر در محدوده آن است. همه 64 اردوگاه، میزهای پیک نیک، چادر و حلقه های آتش را فراهم می نمایند، اما آنچه که واقعاً باعث میگردد اردوگاه دریاچه فالز خیلی برجسته باشد، دسترسی سریع به منطقه مرزی سرزمین وحشی واترز کانیون است. گردشگران در اردوگاه دریاچه فالز می توانند فقط با یک قایق پارویی به تنهایی، خود را در آبهای مرزی بیابند، جایی که برای آن مجوزهایی مورد احتیاج است و اینکه زمانی در شب که به محل اقامت می آیند، امکانات تقریباً بی حد و مرز را فراهم است.

اردوگاه سیدر هیل، پارک استانی وایتواتر

عوامل متعددی وجود دارند که پارک استان وایتواتر را به یکی از برترین پارک های استانی در مینه سوتا و بین مسیرهای پیاده روی بلاف لاینها و آبهای متلاطم رودخانه وایتواتور ساخته، آنچه که واقعاً همه چیز را به هم مرتبط نموده، اردوگاههای بزرگ، دیدنی و مناسب کمپینگ در مینه سوتا هستند. بیش از 100 اردوگاه و مکان محبوب و پرطرفدار برای کمینگ در مینه سوتا در سیدر هیل در کنار رودخانه وایتواتر قرار داشته که فرصت هایی مانند تیوپ سواری، ردشدن از میان آب و ماهی گیری فراهم می نمایند.

دو ساختمان بهداشتی مشترک در اردوگاه سیدر هیل و یکی دیگر در اردوگاه همسایه گوس بری گلن وجود دارند. هر سه آن ها توالت، دوش و آب تمیز را در طول فصل کمپینگ فراهم می نمایند. هر کمپ در پارک ملی وایت واتر یک میز پیک نیک و حلقه آتشین داشته، و موقعیت آنها از پارکینگ تا خروج از آن متفاوت و به پیاده روی کوتاهی تا پارکینگ ماشین احتیاج هست. برای کسانی که در پی تنهایی بیشتر هستند، در طرف دیگر رودخانه از اردوگاه های سدر هیل و گوسبری گلن، پارک استانی وایتواتر شش مکان که پذیرای همه بوده و حدود 500 متری از محدوده پارکینگ واقع است را پیشنهاد می نماید، که فضای کمی بیشتر داشته و فقط اجازه دید بیشتر می دهد.

اردوگاه استونی پوینت، جنگل ملی چیپوا

بازدید نمایندگان به راحتی از شهر واکر به سواحل دریاچه لیچ در اردوگاه استونی پوینت دسترسی دارند. این مکان به عنوان مرکز خدماتی بزرگی است که جنگل ملی چیپوآ را احاطه نموده است. این اردوگاه یکی از اردوگاه های مینه سوتا با 44 مکان قابل رزرو است که همه آن ها به دریاچه دسترسی داشته و بعلاوه توالتهای فلاشینگ، ایستگاههای حمام و شیرهای آب آشامیدنی را به اشتراک می گذارند. RV ها در حال خوش آمد گویی در استونی پوینت هستند و مسافران را به استفاده از قایق پیشرفته در دسترس و دو بندر، و بعلاوه ساحل شنا و ناحیه پیک نیک تشویق مینمایند. فعالیت های محبوب برای بازدید نمایندگان شبانه در استونی پوینت شامل ماهیگیری و قرار دادن قایق در آب و مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی مانند مسیرهای پیاده روی کانتری شمالی و مسیر پیاده روی استان پل بنیان که اطراف این ناحیه را احاطه نموده اند، می باشند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند که شما بیش از یک شب را در اردوگاه استونی پوینت سپری کنید.

اردوگاه کارت-این در پارک استانی اسپلیت

تجربه کمپینگ در مینه سوتا فوق العاده است. سراسر دولوث تا مرز آمریکا-کانادا ساحل شمالی لیک سوپریور ماجراجویی بی پایانی، پیاده روی در سراسر این ناحیه تا قایقرانی بر روی آبهای بسیار سرد را فراهم می نماید. اردوگاه های بزرگی در طول این مقصد تفریحی، در انتظار شما برای گذران شب وجود دارند. یکی از تاپ ترین کارهایی که باید انجام دهید. تقریباً در نیمه راه ساحلی، پارک استانی لایتهوس اسپیلیت راک، نمونه ای منحصر به فردی از ساحل را در طول اقامت شبانه در ساحل شمالی به شما پیشنهاد می نماید و گردشگران تنها با کمی کوشش، قادر خواهند بود عاقبت بعضی از برترین منظره ها موجود در استان در ساحل دریاچه بیابند. در 2000 فوتی از پارکینگ اسپیلیت راک، 20 مسیر باریک در کمپ مکان ها وجود داشته که همه آن ها دارای یک میز پیک نیک و حلقه آتش و سبد خرید برای حمل اسباب شما می باشند. رزرو یکی از کمپ سایدهای در کنار دریاچه گرداگرد اردوگاه پیشنهادی عالی، هنگام اقامت شبانه در پارک ملی لایت هوس اسپیلیت راک فلیپ است. همه اینها، منظره ها خصوصی را از خط ساحلی ناهموار و با لایت هوس اسپیلیت راک در فاصله ارائه می دهند. توالت، دوش و آب تمیز در همه کمپینگهای اسپیلیت راک در دسترس هستند، اما تصویر واقعی برای اردوگاه های کارت-این از پارک استان ساحل شمالی، دستیابی سریع به محیط هایی هیجان انگیز است.

اردوگاه پارک استانی وایلد ریور

در امتداد 28 مایلی رودخانه سنت کروکس، پارک استانی وایلد ریور یکی از اردوگاه های مینه سوتا واقع شده است که در میان بسیاری از مسیرهای پیاده روی ها، اسب سواری و امکانات قایقرانی، آن دارای میزان زیادی از مکان های ارزشمند برای کمپینگ است. در حالی که وایلد ریور دارای انواع مکانهای مختلف ییلاقی برای کمپینگ است، فقط به وسیله حمل و نقل غیر موتوری قابل دسترسی بوده و با بیش از 90 مکان به عنوان یکی مکانهای پرطرفدارترین در اردوگاه پارک استانی وایلد ریور، می باشد. برق در یک سوم از کمپینگ مکانها در اردوگاه پارک استانی وایلد ریور وجود دارد و همه آن ها شامل میز پیک نیک، حلقه آتش و فضاهای فراوان برای چادر زدن یا پارک RV می باشند. با وجود فضای زیاد موجود، رزروهای پیشرفته مخصوصاً در آخر هفته ها در پارک استان وایلد ریور، بهتر است. اما با وجود 6000 هکتار برای گردشگری و پاروزدن در آبهای وحشی، شما می توانید دلایل بسیار زیادی برای اقامت بیش از یک شب پیدا کنید.

انجام دادن چیزهای بیشتر در خارج از خانه در مینه سوتا

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ماجراهای سرگرم نماینده در فضای باز مینه سوتا، مقاله های ما را در خصوص مسیرهای محبوب پیاده روی و برترین مسیرهای دوچرخه سواری کوهستانی در مینه سوتا را آنالیز کنید. بسیاری از مسیرهای پیاده روی تاپ و اردوگاه های مسکونی در پارک های بزرگ استانی واقع شده اند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ما در برترین استان ها پارک های ملی در مینه سوتا مراجعه کنید. برای پیدا کردن یک پایگاه عالی برای فعالیت های شما و اشاره کوچکی به تمدن در طول اقامت تان، ما در خصوص شهرهایی مانند مینیاپولیس و روچستر و ایده هایی در خصوص تفریح های دیگر برای انجام دادن، نوشته ایم.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1365

به "اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا امریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوگاه های پرطرفدار در مینه سوتا امریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید